زمان‌بندی کامل مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد+جزئیات

کدخبر: 2109934

زمان‌بندی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام شد.

به گزارش خبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس زمان بندی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دوبخش برادران و خواهران از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

این دوره از مسابقات طی روز های 11 تا 25 شهریور ماه به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار می شود که جزئیات آن به شرح ذیل است؛

براین اساس آیین افتتاحیه مسابقات از ساعت 10 صبح روز 11 شهریور ماه برگزار و رقابت ها در رشته های مدیحه سرایی و جمع خوانی قرآن کریم آغاز می شود. البته شرکت کنندگان از روز قبل پذیرش شده و طی روز های 11 و 12 شهریور با هم رقابت می کنند. همچنین مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این رشته ها 12 شهریور بعد از نماز مغرب برگزار خواهد شد.

مسابقات رشته های حفظ 10، 20، کل قرائت و ترتیل از صبح روز دوشنبه 13 شهریور ماه آغاز می شود و تا روز 17 همین ماه ادامه دارد. همچنین اختتامیه این رشته ها 17 مرداد بعد از نماز مغرب برگزار خواهد شد.

بانوان شرکت کننده در رقابت ها روز 19 شهریور ماه وارد ارومیه شده و رقابت رشته های مدیحه سرایی، دعا خوانی و رشته های معارفی طی روز های 20 و 21 شهریور برگزار و اختتامیه این رشته ها 21 شهریور خواهد بود.

مسابقات رشته های حفظ 10، 20، کل، قرائت و ترتیل از روز 22 شهریور ماه آغاز و این رقابت ها روز 25 شهریور به پایان خواهد رسید.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: