تبلیغات کره شمالی: خاک آمریکا در تیررس ماست!

کدخبر: 2109923

پیونگ یانگ اقدام به انتشار پوسترهای تبلیغاتی ضد آمریکایی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کره شمالی امروز (پنجشنبه) پوسترهایی تبلیغاتی منتشر و اعلام کرد « خاک آمریکا در تیر رس ماست ». کره شمالی در این پوسترها همچنین تحریم های سازمان ملل متحد علیه این کشور را در واکنش به آزمایش های موشکی اخیر پیونگ یانگ محکوم کرد.

بر این اساس، این پوسترهای رنگی و شعارهای مبارزه جویانه، جدیدترین نشانه از تنش های روزافزون میان آمریکا و کره شمالی برسر برنامه تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ است. تصاویر نظامی و پیام های تند ضد آمریکایی در تبلیغات کره شمالی امری عادی است.

در یکی از این پوسترها تعداد زیادی موشک نشان داده می شود که از سکوهای پرتاب موشک به طرف نقشه آمریکا شلیک می شود که در آتش می سوزد. در زیر این تصویر عبارت « همه خاک آمریکا در تیر رس ماست » به چشم می خورد.

در یکی دیگر از این پوسترهای تبلیغاتی کره شمالی پرچم پاره آمریکا با برچسب های « گزینه نظامی، حمله پیش دستانه، قطعنامه تحریم ها » به چشم می خورد. در این پوسترها همچنین موشک های قرمز رنگ کره شمالی مشاهده می شود که از پرچم این کشور بیرون آمده است و روی آنها عبارت « پاسخ ما » به چشم می خورد.

در برخی از این پوسترها نیز تحریم های سازمان ملل متحد محکوم و از اتکاء کره شمالی به خود تقدیر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: