تقدیر مسئولان عربستانی از ایران

کدخبر: 2109627

مسئولان حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان عربستان ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از ارائه خدمات هلال‌احمر ایران به زائران؛ بر این مهم تاکید کردند که خدمات بهداشت و درمان ایران بار زیادی را از دوش وزارت بهداشت عربستان بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، هاشم النفیس - رئیس بازرسی بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت عربستان پس از بازدید از فعالیت های بیمارستان هلال احمر ایران در مدینه با تقدیر از مسئولان این بیمارستان، اظهار داشت: راه اندازی این بیمارستان در مدت زمان محدود، نشان از تجربه بالای گروه راه انداز بیمارستان ها و مراکز درمانی هلال احمر دارد.

وی همچنین آمادگی خود و اداره متبوعش را برای همکاری های بیشتر با مراکز درمانی و بیمارستان هلال احمر ایران در عربستان اعلام کرد. هلال احمر ایران بیش از نیم قرن سابقه فعالیت پزشکی در حج دارد

همچنین دکتر سید علی مرعشی - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر نیز در دیدار با عبدالحمید الصحبی - رئیس بهداشت و درمان وزارت بهداشت عربستان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر ایران بیش از نیم قرن سابقه فعالیت پزشکی در حج دارد؛ گفت: در این زمینه آماده ایم تا تجارب خود را در این زمینه به کشورهای اسلامی منتقل کنیم. همواره از فعالیت ها و خدمات هلال احمر ایران به زائران استقبال می کنیم

در این رابطه عبدالحمید الصحبی - رئیس بهداشت و درمان وزارت بهداشت عربستان نیز با ابراز خرسندی از ارائه خدمات پزشکی از سوی هلال احمر ایران به زائران، گفت: این کار بار زیادی را از دوش وزارت بهداشت عربستان بر می دارد و ما همواره از این فعالیت ها و خدمات استقبال می کنیم.

همچنین در جلسات روز گذشته مدیران مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مدینه، با حیصم ابو فارس - رئیس غذا و داروی وزارت بهداشت مدینه منوره نیز دیدار و گفت وگو کردند.

معدوم کردن داروهای تاریخ گذشته سال 94

در این رابطه پیرحسین کولیوند - مدیر عملیات پزشکی حج گفت: با توجه به اینکه تاریخ مصرف تعدادی از داروهای مورد استفاده در سال 94 به علت عدم اعزام زائر در سال 95، گذشته و مقداری نیز به علت عدم رعایت شرایط نگهداری فاسد شده است، لذا تصمیمات لازم برای معدوم کردن این داروها گرفته شد.

مدیر عملیات پزشکی حج افزود: بر این اساس هماهنگی های لازم با اداره غذا و داروی وزارت بهداشت در مدینه منوره انجام و عصر دیروز این داروها از بیمارستان مدینه خارج شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: