محمدی خبر داد

حضور بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی تا پایان امروز در شهرهای مکه و مدینه

کدخبر: 2109624

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مجموع حجاج ایرانی که تا پایان وقت امروز(۲۵ مردادماه) وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره می‌شوند،۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در مدینه منوره اظهار داشت: مجموع حجاج ایرانی که تا پایان وقت امروز(25 مردادماه) وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره می شوند، ۵۲ هزار و 500 نفر خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد حدود ۱۰ هزار نفر در مدینه منوره و حدود ۴۲ هزار و 500 نفر در مکه مکرمه استقرار خواهند داشت. محمدی همچنین خاطرنشان کرد که به جز موارد معدودی، ویزای تمام 86 هزار و 300 نفر حجاج اخذ شده و در این خصوص هیچگونه تاخیری وجود ندارد. رئیس سازمان حج و زیارت که مجددا برای رسیدگی به فرآیند ارائه خدمات در مدینه منوره به سر می برد، در خصوص میزان رضایتمندی زائران از روند ارائه خدمات، گفت: در جریان سرکشی به هتل ها و حضور در مسجد شجره در شب گذشته حجاج از خادمین خود ابراز رضایت کرده و ما هم تلاش می کنیم تا نواقص جزیی که بعضا در کار پیش می آید، به سرعت برطرف شود. محمدی در رابطه با وضعیت سلامت حجاج نیز تاکید کرد: علی رغم شدت گرما وضعیت سلامت حجاج خوب است و باز هم تاکید می کنیم که زائران حتما تذکرات بهداشتی را رعایت و به غیر از موارد ضروری از رفتن در فضای باز و نور خورشید در روز پرهیز کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص ادامه پرواز حجاج نیز گفت: بقیه حجاج که حدود ۴۰ درصد هستند نیز طبق برنامه ریزی انجام شده حدود ۷۵ درصد توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی و ۲۵ درصد هم توسط هواپیمایی سعودی تا 30 مردادماه به مدینه و تا سوم شهریورماه به جده اعزام خواهند شد. انتهای پیام/

ورود بیش از 52 هزار زائر ایرانی به شهرهای مکه و مدینه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: