افشای بخشی از اطلاعات و قسمت های سریال بازی تاج و تخت

کدخبر: 2105704

هکرها با نفوذ به شبکه رایانه ای شبکه تلویزیونی اچ بی او موفق به سرعت بخشی از اطلاعات و قسمت هایی از سریال بازی تاج و تخت شدند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از اینترتینمنت ویکلی ، حجم اطلاعات سرقت شده توسط هکرها بسیار زیاد بوده و به 1.5 ترابایت می رسد. در میان داده های سرقت شده بخش هایی از قسمت های آتی این سریال هم وجود دارد و هکرها وعده داده اند که اطلاعات مسروقه را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

هکرها در بیانیه ای که در این مورد منتشر کرده اند اقدام خود را بزرگترین نشت اطلاعات به فضای سایبری توصیف کرده اند و اظهارامیدواری کرده اند که کاربران از بارگذاری و مشاهده مطالب و اطلاعاتی که آنها سرقت کرده اند، لذت ببرند.

اچ بی او بدون رد یا تایید اطلاعات منتشر شده توسط هکرها اعلام کرده که با همکاری یک گروه فنی در حال ارزیابی و بررسی موضوع است. این شرکت حفاظت از داده ها را اولویت اصلی اچ بی اودانسته و تصریح کرده که در این زمینه کاملاجدی است.

پیش از این شرکت سونی هم شاهد هک شدن ده ها ترابایت از اطلاعات و برنامه های خود و حتی تعدادی از فیلم های سینمایی تولیدی بود که رسوایی بزرگی برای آن به بار آورد.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس

ارسال نظر: