«کلینتون» هالیودی‌ها را به جان هم انداخت

کدخبر: 2104172

رقابت برای در اختیار قرار گرفتن حق اقتباس از رمان نوشته رئیس سابق جمهور آمریکا به بالاترین حد خود در میان سینماگران سرشناس هالیوودی رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «یبل کلینتون» رئیس جمهور سابق آمریکا و «جیمز پترسون» نویسنده پرفروش و مطرح که با همکاری هم رمان جدید «رئیس جمهور گم شده است» را نوشته‌اند از این هفته با تهیه‌کنندگان هالیوودی برای صحبت درباره اقتباس از این کتاب، ملاقات خواهند کرد.

از جمله چهره‌های مهمی که بنابر اعلام برخی منابع با «کلینتون» و «پترسون» به صورت خصوصی درباره ساخت این فیلم ملاقات خواهند داشتت می‌توان به «استیون اسپیلبرگ»، «جورج کلونی» و «جی.جی آبرام» اشاره کرد، همچنین «استیو بینگ» تهیه‌کننده هالیوودی که از دوستان نزدیک «کلینتون» است نیز قرار است ملاقاتی با نویسندگان این رمان داشته باشد.

در حال حاضر رقابت بسیار زیادی در هالیوود و در میان کمپانی‌های فیلم‌سازی وتهیه‌کنندگان برای به دست آوردن حق اقتباس سینمایی این فیلم وجود دارد و از این رمان به عنوان یکی از مهم‌ترین آثار ادبی سال نام برده می‌شود.

«کلینتون» از زمان خروج از کاخ سفید در سال 2001 تا کنون سه کتاب نوشته است، اما این اولین باری است که یکی از آثار او قرار است در سینما مورد اقتباس قرار گیرد. اما تاکنون پنج کتاب از نوشته‌های «پترسون» مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته است که خودش تهیه‌کننده سه فیلم از آنها را بر عهده داشته است. همچنین هشت اثر وی نیز در آثار مختلف تلویزیونی اقتباس شده است که اخرین آنها سریال «باغ وحش» شبکه «CBS» بوده است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره جزئیات رمان «رئیس جمهور گم شده است» فاش نشده است اما به گفته «کلینتون» این اثر حاوی اطلاعات داخلی از کاخ سفید است که تنها یک رئیس جمهور از آنها خبر دارد! این رمان قرار است از ژوئن 2018 در آمریکا منتشر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

ارسال نظر: