اظهارات عجیب قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معرفه مدیرعامل ایران ایر:

فخریه کاشان: فرهاد پرورش اصفهانی بازی درآورد و از ایرباس تخفیف گرفت!/ یک ایرباس ۳۲۰ رایگان از فرانسوی‌ها گرفتیم

کدخبر: 2103365

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی که امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هما سخن می‌گفت با اشاره به قرارداد خرید هواپیما، گفت: آقای پرورش با چانه‌زنی یک فروند ایرباس ۳۲۰ را در قراردادها رایگان گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل ایران‌ایر امروز در محل ساختمان این شرکت هواپیمایی برگزار شد تا فرهاد پرورش که از هما می‌رود از این پس به عنوان نماینده ایران در ایکائو منصوب شود و فرزانه شرفبافی به عنوان سرپرست هما مدیریت این شرکت هواپیمایی ملی را بر عهده بگیرد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم قائم‌مقام وزیر راه در امور بین‌الملل، اظهار داشت: برای من افتخاری است که در جمع کارکنان هما صحبت می‌کنم.

فخریه کاشان افزود: آقای مهندس پرورش در هیأت مدیره هما می‌ماند و در مذاکرات بعدی خرید هواپیما حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: هما قراردادهایی با سه کمپانی بزرگ سازنده هواپیما داشت که در این معامله با جهان غرب امتیازاتی گرفتیم و توافق‌هایی داشته‌ایم.

فخریه کاشان افزود: مهمترین مسائل این قراردادها مبانی بود که توانستیم دولت را قانع کنیم که هما می‌تواند از محل این هواپیماها درآمد کسب کند.

قائم‌مقام وزیر راه در امور بین‌الملل با تأکید براینکه باید از این قراردادها حمایت و پشتیبانی داشت، گفت: پایان دوره بازپرداخت قراردادها 28 سال به طول می‌ انجامد که باید از این قراردادها محافظت کرد.

وی به قرارداد ایرباس‌ها اشاره کرد و با مزاح گفت: آقای مهندس پرورش د ر این مذاکراه خصیصه اصفهانی بودن خود را حفظ کرد ما با ایرباس چانه‌زنی‌های قیمت را انجام داده و تخفیفاتی گرفتیم و مذاکرات ما تمام شده بود. پس از آن بر سر میز ناهار با مدیرعامل ایرباس مجددا یک میلیون دلار تخفیف گرفتیم اما آقای مهندس پرورش به شوخی گفت که من اصفهانی هستم و باید مجدداً از ایرباس تخفیف بگیرم که به این ترتیب با تلاش خود یک فروند هواپیمای ایرباس 320 دیگر را علاوه بر قراردادها به صورت رایگان از ایرباس گرفت.

فخریه کاشان افزود: مدیرعامل ایرباس به مزاح اعلام می‌کرد که از قرارداد با ما فرار می‌کند به خاطر این تخفیف‌هایی که به ما داده است.

بنا بر این گزارش در این مراسم وزیر راه و شهرسازی، مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، رئیس سازمان هواپیمای کشوری، رئیس سازمان هواشناسی، تعدادی از نمایندگان مجلس و دست‌اندرکاران صنعت حمل‌ونقل هوایی حضور دارند.

ارسال نظر: