تمدید مقررات تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور تا پایان سال ۱۴۰۰

کدخبر: 2103266

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه مقررات تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید شد، گفت: مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور با بیش از ۸ سال غیبت تنها تا پایان سال جاری مهلت تردد و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خواهند داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار ابراهیم کریمی از تمدید مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: کلیه مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور که حداقل سه سال در خارج از کشور اقامت داشته باشند، می‌توانند حداکثر دو بار در سال و در مجموع به مدت سه ماه به کشورتردد کنند.

وی افزود: مشمولان متقاضی قبل از اولین ورود به کشور می‌بایست به نزدیک‌ترین نمایندگی ایران در کشور محل اقامت مراجعه کرده و مهر ویژه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در گذرنامه آنان ثبت شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید براین که مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از ۸ سال غیبت دارند، تنها تا پایان سال جاری می‌توانند به کشور تردد داشته باشند، گفت: این دسته از مشمولان می‌بایست تا پایان سال جاری نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، از طریق ثبت نام در قانون جریمه مشمولان غایب و یا انجام خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.

ارسال نظر: