گودرزی در نشست مسؤولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد:

تمام ظرفیت بسیج دانشجویی را در اختیار دانشگاه آزاد قرار می‌دهیم/ دانشگاه آزاد مولود انقلاب است

کدخبر: 2103206

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: به عنوان بسیج دانشجویی اعلام آمادگی می‌کنیم تمام ظرفیت بسیج دانشجویی را در خدمت دانشگاه آزاد قرار می‌دهیم تا دانشگاهی در خور انقلاب داشته باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: نشست مسئولان بسیج دانشجویی می‌تواند اولین جلسه و هم‌اندیشی بین مجموعه بسیج و مدیریت دانشگاه آزاد باشد که این هم‌اندیشی‌ها با تدبیر ولایتی ادامه می‌یابد.

وی افزود: هدف ما این بود که با همت ولایتی و مدیریت جدید دانشگاه آزاد بسیج دانشجویی به عنوان دو مجموعه و دو سنگر انقلاب اسلامی کنار هم قرار گیرند و ظرفیت‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهند و هم‌افزایی داشته باشند تا برای انقلاب اسلامی مفید و مؤثر باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد:‌ همه ما واقف هستیم دانشگاه آزاد مولود و ظرفیت‌های انقلاب است اما نقدهایی هم در سال‌های گذشته به مدیریت این دانشگاه وارد بود و تلاش کردیم در بیانیه‌ها و جلسات نقدها را مطرح کنیم که حالا با مدیریت جدید در مجموعه‌های بسیج امیدواری ایجاد شده و امیدواریم دانشگاه آزاد در تراز انقلاب اسلامی را محقق کند.

گودرزی گفت: ما همچنان نقدها،‌ مطالبات و آرمان‌های خود را از این دانشگاه دنبال می‌کنیم و بسیج دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند تمام ظرفیت‌های بسیج را در خدمت مدیریت انقلابی این دانشگاه قرار دهد تا دانشگاه آزاد هر چه سریع‌تر در تراز انقلاب قرار گیرد.

ارسال نظر: