سرلشکر صالحی در مراسم معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سپاه و بسیج نظام را در مقابل هجمه‌های داخلی و خارجی بیمه کرد

کدخبر: 2103104

فرمانده کل ارتش گفت: در ابتدای انقلاب که دشمن بدنبال خلع سلاح نظام بود، تاسیس سپاه و بسیج توسط امام توانست نظام را سرپا نگه دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، طی سخنانی در مراسم معارفه حجت الاسلام محمدحسنی به عنوان رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که صبح امروز با حضور مقامات و فرماندهان نظامی برگزار شد، اظهار داشت: ١٢سال قبل که برای انتصاب خدمت رهبری رسیدم، ایشان یکی از مهمترین کارهای امام(ره) را تاسیس نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند.

صالحی افزود: یکی دیگر از کارهای تاسیسی مهم امام(ره) تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش بود و یکی دیگر نیز تاسیس سپاه و بسیج بیست میلیونی که نظام را در مقابل هجمه های داخلی و خارجی بیمه کرد.

وی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب که دشمن بدنبال خلع سلاح نظام بود، تاسیس سپاه و بسیج توسط امام توانست نظام را سرپا نگه دارد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: عقیدتی سیاسی از کارهای مهم حضرت امام بود که الان نتایج آن را در ارتش میبینیم.

صالحی ادامه داد: حجت الاسلام آل هاشم تلاشهای بسیاری در ارتش کرد و یکبار خدمت آقا ذکر خیر ایشان بود که ایشان فرمودند آقای آل هاشم مرد شریفی است و بعد از این فرمایش ما به ایشان در ارتش لقب "سید شریف" را دادیم.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی و ارتش نیاز به ترویج اخلاق کریمانه داریم، گفت: ٧٤ درصد ارتش زیر ٢٠ سال خدمت هستند ٢٦ درصد ارتش بالای بیست سال خدمت است. یعنی باید روی جذب جوانان و میانسالان در عقیدتی سیاسی تلاش شود.

ارسال نظر: