بشار اسد:

آگاهی مردم سوریه سدی مقابل اندیشه تکفیری است

کدخبر: 2103071

رئیس جمهوری سوریه گقت: ایستادگی و مقاومت سوریه در برابر جنگ تروریستی که به این کشور تحمیل شده و بخش اعظم آن جنگ ایدئولوژی تکفیری افراطی است، کوچک‌ترین لطمه‌ای به مردم سوریه وارد نکرد و این مرهون بیداری این ملت و اعتماد آنها به ارتش و نیروهای مسلح‌ و عشق به وطن است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: شماری از شخصیت‌ها و نمایندگان نهادهای مردمی و مدنی و نمایندگان اقشار مختلف شهر «حماه» امروز به دیدار «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه رفتند.

رئیس جمهوری سوریه طی این دیدار تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت سوریه در برابر جنگ تروریستی که به این کشور تحمیل شده و بخش اعظم آن جنگ ایدئولوژی تکفیری افراطی است، کوچک‌ترین لطمه‌ای به مردم سوریه وارد نکرد و این مرهون بیداری این ملت و اعتماد آنها به ارتش و نیروهای مسلح‌ و عشق به وطن است.

اسد در این‌باره بیداری و مسئولیت‌پذیری مردم شهر حماه را در دفاع از شهرشان و گرفتار نشدن در وادی فتنه‌انگیزی‌ و اندیشه‌های گمراه را که از راهبردهای مورد استفاده جهت غلبه بر سوریه محسوب می‌شد، ستود.

از سوی دیگر، حاضران در این ملاقات طی تصریحاتی بر ایستادن در کنار دولت سوریه و همراهی‌ با آن در مبارزه‌اش با افراط گرایی و تروریسم تاکید و خاطر نشان کردند که قدرت و توانمندی سوریه در وحدت و انسجام مردم آن است که نقش مهمی در از بین بردن شکاف‌ها و خلأهای موجود جهت مقابله با بهره برداری دشمنان از آنها برای نفوذ به داخل کشور داشته است.

ارسال نظر: