سردار سلامی در بازدید از یگان ویژه ناجا:

"یگان ویژه" یگانی راهبردی در تامین امنیت است

کدخبر: 2103029

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: یگان ویژه، یگان راهبردی با تحرک بالا در تامین امنیت است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از یگان ویژه نیروی انتظامی، اظهار داشت: بحمدالله امروز شاهد یک پیشرفت و توسعه چشمگیر و جهش‌دار همراه با آمادگی رزمی مطلوب در مجموعه یگان‌های ویژه ناجا هستیم.

وی افزود: آنچه امروز در بازدید از این یگان و اجرای مانورها و رزمایش‌ها مشاهده کردم ترکیبی از نشاط معنوی، انگیزه اعتقادی، آمادگی جسمانی و مهارت در به کارگیری تجهیزات مدرن بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مدیریت مطلوب در یگان ویژه، تصریح کرد: یگان ویژه با سازماندهی مثال‌زدنی، ظرفیت و استعداد بسیار ارزشمندی است که همواره در مواقع حساس و ضروری به خوبی ظاهر شده است.

وی با اشاره به بکارگیری تجهیزات نوین و بومی در یگان ویژه، عنوان کرد: پیشرفت این یگان در ساخت و تولید تجهیزات بومی بسیار چشمگیر است، اصولا در مواقع حساس چون ناآرامی و اغتشاشات، جهت‌گیری اصلی پراکنده‌سازی اغتشاش بدون یک عارضه انسانی یا تلفات است که این راهبرد در یگان ویژه ناجا وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: یگان ویژه، یگان راهبردی با تحرک بالا ( تحرک انسانی و تجهیزاتی) در تامین امنیت است و بنده از سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار کرمی فرمانده یگان‌های ویژه به پاس این ظرفیت مثال زدنی و توانمندی‌های رزمی قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر: