رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد:

کوچ نخبگان از شورای شهر تهران

کدخبر: 2103017

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: این روزها شاهد کوچ نخبگان از شورای شهر هستیم و آنها دارای پتانسیل‌های زیادی هستند که شورای پنجم نیز می‌تواند از این افراد استفاده کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اقبال شاکری در سیصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که در مجموعه باغ کتاب برگزار شد اظهار داشت: این مجموعه یک ذخیره فرهنگی در شهر تهران است. باغ کتاب، نمایشگاه کتاب نیست بلکه ذخیره فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی است که 110 هزار متر زیربنا دارد و پتانسیل خوبی با اهالی فرهنگ و رسانه و کتاب از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در باغ کتاب برای سطوح مختلف سنی اقداماتی ایجاد شده است،‌گفت: باید باغ کتاب به یک مسیر گردشگری فرهنگی برای شهروندان ایجاد شود و یکی از پایگاه‌های گردشگری تهران باغ کتاب باشد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: باید تدبیری نیز برای پارکینگ این مجموعه شود تا بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند از این مجموعه بازدید داشته باشند و دغدغه پارک خودروی خود را نداشته باشند.

شاکری ادامه داد: این روزها در شورای شهر شاهد کوچ نخبگان هستیم چه اتفاقی افتاده که ذخیره‌های کارشناسی شورای شهر باید واهمه کنند که دارای قدرت مطالعاتی و پژوهشی هستند و باید از آنها در شورای بعدی نیز استفاده شود.

وی بیان داشت: باید یک دلگرمی بدهیم و از آنها تقدیر و تشکر کنیم حیف است که این نیروها با این پتانسیل موجود از شورا جدا شوند و می‌توانند کمک بزرگی به شورای پنجم کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: باید نیروهای توانمند شورا حفظ شوند چرا که ذخیره‌های ارزشمندی هستند که نباید از دست بدهیم.

ارسال نظر: