آیت‌الله امینی:

نامه جعلی اخیر توطئه‌ای علیه بنده بود/ ارادتم به رهبر معظم انقلاب دو چندان شده است

کدخبر: 2102949

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه انتشار نامه دورغ منتسب به او نشان از توطئه دشمن علیه رابطه خوب علما با رهبری است گفت: هر چه می‌گذرد لیاقت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری نظام‌ بیش از پیش ثابت می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به انتشار نامه دروغ منتسب به او به مقام معظم رهبری، گفت: من به هر طریق که توانستم و ممکن بود این نامه را تکذیب کردم؛ از مسئولان هم خواستم تا عوامل انتشار این نامه دروغ را شناسایی کنند، چرا که این توطئه علیه بنده بود و از اساس صحت نداشت.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌‌تواند رابطه خوب علما با مقام معظم رهبری را تحمل کند و به همین دلیل علیه این رابطه خوب دست به دروغ و توطئه می‌زند، تصریح کرد: به نظر من، رهبری حضرت آقا بسیار خوب بوده است. من همان ارداتی که قبلاً به آیت‌الله خامنه‌ای داشتم دوچندانش را الان دارم.

آیت‌الله امینی با بیان اینکه "من مطیع مقام معظم رهبری بوده و هستم"، گفت: هر چه زمان می‌گذرد، لیاقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری نظام‌اسلامی بیش از پیش ثابت می‌شود، چرا که ایشان به درستی نظام اسلامی را از بحران‌ها و مشکلات عبور داده است.

ارسال نظر: