دکتر مملکت را به خاطر یک خارجی برکنار کردند چون حقیقت را می‌گفت

روشن: کی‌روش یک سال دیگر بماند سلطانی‌فر و تاج را هم برکنار می‌کند!/ امام (ره) راست می‌گفت "خارجی‌پسند" نباشید

کدخبر: 2102947

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید: شرایط همینگونه ادامه داشته باشد کی‌روش تا سال آینده هم سلطانی‌فر را برکنار می‌کند و هم تاج را.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن روشن در گفتگو با فارس در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران گفت: تیم ملی ناشنوایان کشورمان قرار است هفته دیگر راهی ترکیه شوند و ما هم الان در گرگان حضور داریم و تیم در اردو به سر می‌برد. شاید باور نکنید تیم می خواهد به مسابقات مهمی پا بگذارد ولی کفش فوتبال نداریم و به دنبال این هستیم که یک نفر را پیدا کنیم تا برای این تیم کفش خریداری کند.

وی افزود: آقای وزیر ورزش لطفاً این بچه‌های ناشنوا را دریاب و نگاهی به آنها هم داشته باش که هم خیر و ثواب دارد و هم اینکه اینها نمایندگان این مملکت هستند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اختلافاتی که بین اسدی و کی‌روش به وجود آمده گفت: ما اوفارل را داشتیم که نفر اول منچستر یونایتد بود، کی‌روش که نفر سوم بوده است. من مطمئنم این آقا یک سال دیگر بماند هم وزیر(سلطانی‌فر) را عوض می‌کند هم تاج را!

وی افزود: کی‌روش زرنگ است چون پارسال قبل از قرعه‌کشی استعفا داد ولی تا دید قرعه‌ ایران خوب بود ماندنی شد و کارش را انجام داد تا بگوید صعود به نام او است.

روشن در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: کارلوس کی‌روش کاری در ایران کرده که باید صدبار بگوییم خدا امام خمینی (ره) را بیامرزد. امام راحل می‌فرمود اینقدر خارجی‌پسند نباشید و حالا معلوم شد که خارجی‌ها چه کارهایی که نمی‌کنند. یک دکتر مملکت به نام اسدی را برکنار کردند چون چیزی به جز حقیقت نمی‌گفت. فقط این را بگویم، یک سال دیگر صبر می‌کنیم تا از جام جهانی برگردیم و منتظر برکناری تاج و وزیر توسط کی‌روش باشیم. اتفاقاً من معتقدم از این مرد پرتغالی سئوال کنند کدام شهر ایران را دوست دارد که آن شهر را هم به نامش کنند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران ادامه داد: این مربی اصلاً مدیریت نشده، من نمی‌دانم شاید در قرارداد او بوده که اگر تیم به جام جهانی صعود کرد اسدی را برکنار کنند چون او با اسدی اختلاف شدیدی داشت. فقط این را بگویم حیف دکتر مملکت که به خاطر کی‌روش برکنار شد.

ارسال نظر: