طی حکمی از سوی مهدی تاج

اسدی رفت/ محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال شد + اطلاعیه

کدخبر: 2102927

طی حکمی از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی منصوب و دکتر اسدی از این سمت برکنار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طی حکمی از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی منصوب شد.

در بخشی از حکم رئیس فدراسیون آمده است:

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به ماده 38 فدراسیون و به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب می شوید. امید است در راستای مسئولیت جنابعالی، شاهد ارتقاء بیش از پیش فدراسیون باشیم.

موفقیت و بهروزی روزافزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت داریم.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در قبال قطع همکاری با دبیرکل

فدراسیون فوتبال درباره قطع همکاری با علیرضا اسدی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بدینوسیله این فدراسیون به منظور جلوگیری از هرگونه اختلافات و ایجاد تنش در فضای شیرین به وجود آمده فوتبال که در سایه موفقیت های اخیر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به وجود آمده و در جهت رفع هرگونه تنش زدایی به اطلاع می رساند نظر به اینکه جناب آقای دکتر اسدی، دبیر کل محترم فدراسیون از مدتی قبل تقاضای کناره گیری از سمت دبیرکل را داشته و در این مورد با ریاست محترم فدراسیون فوتبال تفاهم گردیده است، لذا با توجه به خدمات صادقانه و شبانه روزی مشار الیه، ایشان کماکان همکاری خود را با فدراسیون به عنوان مشاور عالی ادامه خواهد داد.

بدیهی است این تصمیم قبلا گرفته شده و هیچگونه ارتباط با شرایط به وجود آمده در چند روز گذشته نداشته و ندارد.

ارسال نظر: