جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

پرتاب موشک جواب مقتدرانه‌ای به قانون‌شکنی‌های دشمنان انقلاب بود/ بهانه‌ای به دست استکبار داده نشود

کدخبر: 2102847

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به پرتاب موشک که توانمندی‌های نظامی کشور را به نمایش درآورد، جواب مقتدرانه‌ای به قانون‌شکنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی داده شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار عبدالله عراقی امروز در گفتگو با فارس در قزوین اظهار داشت: بحث امنیت مقوله‌ای است که همیشه بشر به دنبال آن بوده و هر توسعه و پیشرفتی در سایه امنیت ایجاد می‌شود.

وی گفت: نخستین وظیفه دولت ایجاد امنیت برای کشور است و هر اندازه نیروهای مسلح کشور مقتدر و توانمند باشند، امنیت ثبات بیشتری در جامعه پیدا می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که نیروهای مسلح نیاز به تقویت ندارند چراکه نیروهای مسلح متولی ایجاد و ثبات امنیت در جامعه هستند.

عراقی یادآور شد: با توجه به پرتاب موشک که توانمندی‌های نظامی کشور را به نمایش درآورد، جواب مقتدرانه‌ای به قانون‌شکنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی داده شد.

وی اضافه کرد: نیروهای سپاه در مرزهای غرب، شمال غرب و جنوب شرق کشور توانسته‌اند مقتدرانه و مدبرانه با اشرار مقابله کنند، همچنان که توانستند در درگیری‌های چند روز گذشته نیروهای سپاه با اشرار، چهار نفر از تکفیری‌ها را به هلاکت برسانند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز امنیت پایدار موجود در کشور توسط نیروهای مسلح و با تکیه بر نیروهای بومی در مناطق مرزی به ثبات رسیده است.

عراقی در خصوص فرمان مقام عظمای ولایت مبنی بر آتش به اختیار کردن تشریح کرد: آتش به اختیار یعنی انجام امور فرهنگی تمیز و قانونی، نه کار غیرقانونی که بهانه‌ای به دست دشمنان داده شود.

وی اضافه کرد: در خصوص روند اضمحلال داعش که یک پروژه آمریکایی و سعودی است، می‌توان گفت سوریه و اطراف حلب به طور کامل پاک‌سازی شده و امیدواریم به زودی مردم عراق، سوریه و یمن بتوانند دشمنان را زمین‌گیر کنند.

ارسال نظر: