وزارت راه:سهم دولت در تمامی پروژه های آزاد راهی پرداخت شد

کدخبر: 2102835

در تمامی پروژه های آزاد راهی سهم دولت پرداخت شده و موضوع مطروحه دبیر کمیته شرکت های سرمایه گذاری در حوزه پیمانکاری می باشد ! که باید از طریق مبادی ذیربط پیگیری شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »وزارت راه وشهرسازی با ارسال نمابری در مورد درج مطلبی در نسیم آنلاین ، با عنوان دبیر کمیته شرکت های سرمایه گذار درآزاد راهها درگفتگو با نسیم آنلاین ،وزارت راه پولمان را نمی دهد به ماشین فروشی افتادیم، توضیحاتی را عنوان داشته و خواستار انعکاس آنها شده است.

براساس این گزارش، وزارت راه اعلام کرده: به استناد ماده 10 قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه وترابری از طریق مشارکت با بانک ها و سایر منابع مالی و پولی کشور، مصوب هیات وزیران، بررسی توانایی بالقوه متقاضی مشارکت یا همان سرمایه گذاری که پس ازحصول اطمینان طرف از توانمندی مالی طرف مشارکت از طریق شعبه بانکی کشور،اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت و در صورت تمایل در مشارکت در حوزه پیمانکاری به عنوان شریک "سرمایه گذار پذیر" تلقی خواهد شد.

لذا با توجه به قانون مذکور در تمامی پروژه های آزاد راهی سهم دولت پرداخت شده و موضوع مطروحه دبیر کمیته شرکت های سرمایه گذاری در حوزه پیمانکاری می باشد ! که باید از طریق مبادی ذیربط پیگیری شود.

ارسال نظر: