رده‌بندی ماه جولای اعلام شد

صعود هفت پله‌ای تیم ملی تا رده ۲۳ جهان/ ایران در یک قدمی ۲۰ تیم برتر/ شاگردان کی‌روش کماکان صدر آسیا

کدخبر: 2102829

تیم ملی فوتبال ایران با هفت پله صعود در رده ۲۳ رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال در ماه جولای قرار گرفت.

به‌ گزارش ‌« نسیم آنلاین »، فدراسیون جهانی فوتبال رده‌بندی ماه جولای را اعلام کرد که شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند با هفت پله صعود نسبت به ماه قبل با ۸۹۳ امتیاز در رده ۲۳ جهان قرار بگیرند و کماکان تیم نخست آسیا باشند. تیم ملی با قرار گرفتن در این رده بهترین جایگاه خود را در مدت ۶ سال حضور کی‌روش در ایران به دست آورده است.

در این رده‌بندی، تیم ملی آلمان که در هفته جاری توانست قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شود، برزیل و آرژانتین را پشت سر گذاشت و به رده نخست جهان صعود کرد. بعد از آلمان به ترتیب تیم‌های برزیل، آرژانتین، پرتغال، سوئیس، لهستان، شیلیریال کلمبیا، فرانسه و بلژیک در رده‌ دوم و تا دهم قرار گرفتند.

در رده‌بندی آسیایی نیز بعد از ایران، استرالیا در رده ۴۴ ، ژاپن در رده ۴۵ و کره جنوبی در رده ۵۱ قرار گرفته‌اند و تیم‌های دوم و سوم، چهارم این قاره محسوب می‌شوند.

رده بندی ۲۰ کشور برتر در ماه جولای:

۱. آلمان - ۲. برزیل - ۳. آرژانتین - ۴. پرتغال - ۵. سوئیس - ۶. لهستان - ۷. شیلی - ۸. کلمبیا - ۹. فرانسه - ۱۰. بلژیک - ۱۱. اسپانیا - ۱۲. ایتالیا - ۱۳. انگلیس - ۱۴. پرو - ۱۵ . کرواسی - ۱۶ . مکزیک - ۱۷. اروگوئه - ۱۸. سوئد - ۱۹. ایسلند - ۲۰. ولز

ارسال نظر: