رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

مسئولان خود را در مورد قراردادهای نفتی، برجام و FATF پاسخگو نمی‌دانند/ دانشجویان با مردم در رابطه با این قراردادها حرف بزنند

کدخبر: 2102751

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: حال که مسئولین پاسخ علمی و دقیقی به نقدهای وارده بر قراردادهای نفتی، برجام و FATF نمی‌دهند و اساسا خود را پاسخگو نمی‌دانند اولین اقدام دانشجویان سخن گفتن با مردم است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با فارس، با اشاره به امضای قراداد نفتی با توتال گفت: در اوج اخبار مختلفی چون نقض برجام و تروریسم منطقه‌ای و نشست منافقین درفرانسه دیروز قرارداد نفتی با توتال منعقد شد که برداشت‌ها و تحلیلهای متفاوتی را در پی داشت.

وی ادامه داد: فارغ از آنچه که در متن این قرارداد مبتنی بر ipc رقم خورده و به استثمار رفتن نفت کشور را به دنبال دارد و در کنار بدعهدی توتالی‌ها که یک مسئله مهم است، پاسخگویی مسئولین وجود دارد، فرهنگی که چند سالی‌ست که فراموش شده است.

گودرزی تاکید کرد: به نظر می‌رسد حالا که مسئولین پاسخ علمی و دقیقی به نقدهای وارده بر قراردادهای نفتی و برجام و fatf نمی‌دهند و اساسا خود را پاسخگو نمی‌دانند اولین اقدام دانشجویان سخن گفتن با مردم است.

وی اظهار داشت: امروز که بدئتی بد بنام محرمانگی مسئولین کشور را دچار خود کرده بهترین عمل برای دانشجوی دلسوز کشور در میان گذاشتن مستدل و علمی این قراردادها با مردم است. امروز مهم‌ترین وظیفه ما حضور در اقشار مختلف مردم و حرف زدن با آنهاست، تجربه ثابت کرده که فقط مردم هستند که می‌توانند کشور را از استثمار و مفت فروشی نجات دهند.

ارسال نظر: