انتخاب شهردار تهران به تعویق افتاد

کدخبر: 2102722

منتخب مردم در شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه آغاز به کار شورای پنجم از شهریور ماه خواهد بود، به همین جهت انتخاب شهردار تهران به تعویق افتاد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد علیخانی منتخب مردم در شورای شهر تهران در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه انتخاب شهردار تهران در جلسه امروز به تعویق افتاد، اظهار کرد: با توجه به اینکه آغاز به کار شورای پنجم در شهریور ماه خواهد بود، بر همین اساس انتخاب شهردار نیز به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز این تصمیم با نظر اعضا گرفته شد و بر همین اساس فعلاً انتخاب شهردار تهران در دستور بعدی جلسات آتی منتخبین مردم در شورا نخواهد بود.

منتخب مردم در شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا فرآیند انتخاب شهردار همانند گذشته خواهد بود یا خیر؟ گفت: در این زمینه نیز باید تصمیم‌گیری و بعداً مشخص شود.

علیخانی تصریح کرد: برای تعیین شهردار تهران زمان کافی خواهیم داشت و به همین جهت عجله‌ای نداریم و باید برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی را مورد بررسی قرار دهیم.

خلیل آبادی عضو منتخب شورای شهر تهران نیز گفت: احتمالا در جلسه امروز منتخبان، روند انتخاب شهردار مورد بازنگری قرار بگیرد.

ارسال نظر: