سازمان اسلامی دانشجویان ایران در واکنش به برگزاری همایش منافقین در فرانسه:

مسئولان در مقابل رفتار دوگانه کشورهای اروپایی با اقتدار واکنش نشان دهند

کدخبر: 2102620

این سازمان اعلام کرد: مسئولان سیاست خارجه در مقابل رفتار دوگانه کشورهای اروپایی که از سویی دست دوستی دراز می‌کنند و از سویی کشورهایشان لانه منافقین و دشمنان ملت ایران می‌شوند، با اقتدار و عزت واکنش نشان دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) طی بیانیه‌ای در محکومیت برگزاری همایش منافقین در فرانسه اعلام کرد: ما دانشجویان مسلمان و انقلابی از مسئولان سیاست خارجه انتظار داریم که در مقابل اینگونه رفتار دوگانه کشورهای اروپایی که از سویی دست دوستی دراز می کنند و از سویی کشورهایشان لانه منافقین و دشمنان ملت شریف ایران می‌شوند، با اقتدار و عزت واکنش نشان بدهند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: حضور فرقه رجوی در هر کشوری برابر با نقض حقوق بشر است. هرگونه اجازه فعالیت به این گروهک از خدا بی خبر که بر ضد بشر و ضد اولیه‌ترین حقوق انسانی گام برمی‌دارد؛ منافی قانون و قانون مداری آن کشورهاست. دروغ گویی و اجرای اینگونه برنامه‌های مضحک در اروپا و مصاحبه و مقاله کار سختی نیست.

در ادامه آمده است: چرا صدها تن از جوانان را در دهه 1380 شمسی از ایران و ترکیه و پاکستان با فریب پناهندگی و کار در اروپا دزدیده و به عراق بردند؟! چرا ترور و کشتن بیش از 12 هزار نفر از مردم ایران در دهه 60 را مرتکب شدند؟! و چرا این اعمال تروریستی خوانده نمی‌شود و مجامع بین‌المللی چشم بر این حقایق دردناک و صدها شاهد زنده پروندهای خیانت و جنایت سازمان مجاهدین(منافقین) بسته‌اند؟! و به فرقه رجوی اجازه هر غلطی تحت عنوان دموکراسی را می‌دهند؟! فرقه‌ای که در درون تشکیلات مافیایی‌اش بویی از حقوق بشر و انسانیت نبرده است.

این اتحادیه دانشجویی تاکید کردک همایش اخیر منافقین در پاریس، نمایش خیمه شب بازی حامیان و پدر خواندگان ترور و خشونت از جمله گروهک‌های تروریستی داعش، طالبان، القاعده و دورهمی مثلث شوم استکبار جهانی به سرکردگی امریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و ارتجاع عرب منطقه بود که در آن، رژیم آل سعود، یکی از پدر خواندگان و تولید و صادر کنندگان تروریسم برای رسیدن به اهداف پلید و دامن زدن و اختلاف افکنی در میان مسلمانان، دست به دامن تروریست‌ها شده بود.

در ادامه آمده است: از نکات قابل تأمل همایش منافقین، برگزاری این برنامه در پاریس است، پاریسی که خود را به اصطلاح، مهد تمدن و حقوق و مدعی مبارزه با تروریسم و پایه گذار حقوق نوین بشری می‌داند، برنامه‌ای که با فاصله‌ای کوتاه از حملات تروریستی گروهک‌های تندرو وهابی ـ تکفیری علیه مردم بی‌دفاع فرانسه برگزار شد تا نشان دهنده تناقض‌های بی‌شمار دولتمردان فرانسوی در مبارزه با تروریسم باشد؛ محفلی که با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر و به منظور رونمایی دوباره از جنازۀ متعفن گروهک تروریستی منافقین برپا شد، تا روشنگر این پیام باشد که، استکبار جهانی با هر روش ممکن علیه انقلاب اسلامی فتنه و توطئه می‌کند.

سازمان اسلامی دانشجویان ایران تاکید کرد: فرانسه‌ای که دیروز باد کاشت، امروز طوفان درو می‌کند، دیروز در خفا و امروز به آشکار در ایجاد تروریسم و حمایت از تروریست‌ها به ویژه در عراق و حتی اعزام نیرو به کشور مستقل سوریه، در ترور مردم آن، نقش ایفا کرده، خود امروز از قربانیان اصلی ترور و تروریسم خود کاشته است. ترور و تروریسم، خود فرزند نامشروع امریکای‌ ام‌الفساد و رژیم غاصب و تروریسم پرور صهیونیستی، برای ایجاد اختلاف و درگیری میان مسلمانان و ابزاری برای تضعیف قوای مسلمین در مبارزه با دشمنان واقعی و قسم خورده اسلام، به ویژه دشمن شماره یک مسلمانان، امریکای خبیث و جنایت پیشه و برای به انحراف کشاندن اذهان وافکار عمومی از مهم‌ترین مسألۀ جهان اسلام و بشریت؛ یعنی آرمان آزاد سازی قدس شریف و کاستن از فشارهای افکار عمومی و آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان از آنان است.

در ادامه تصریح شد: به درستی، دم خروس حمایت رژیم آل سعودِ خائن، این بار در قالب خوش رقصی برای رژیم کودک کش و دولت تروریست پرور صهیونیستی در نمایش مضحک منافقین فراری و ورشکسته در پاریس بیرون زد. اینک، رژیم منفور آل سعود که امروزه بنا به واقعیات صحنه، در حمایت همه جانبه مالی، لجستیک، تسلیحاتی و نظامی از گروهک‌های افراطی و تروریستی، از هیچ تلاشی مضایغه نکرده و به واقعیت نزدیک‌تر است؛ که آن را، رژیم آل ترور بنامیم در جایی که دیگر تاریخ مصرف منافقین با توجه به انزوایی که در سال‌های اخیر، به خصوص بعد از خوش خدمتی‌هایی که برای رژیم بعث عراق و شخص صدام در جنگ علیه مردم مظلوم و شجاع ایران اسلامی ایفا کرده، به سراغ مهره‌های سوخته منافقین رفته و از این گروهک تروریستی در نمایشی مذبوحانه برای ضدیت و استفادۀ کاملا سیاسی و رسانه‌ای علیه ایران اسلامی بهره برده است.

در ادامه آمده است: رژیم آل ترور و پدر خوانده طالبان و القاعده و شریک و مزدور رژیم اشغالگر قدس بعید نبود که استیصال و درماندگی رژیم رو به سقوط خود را با نمونه‌ای از وقاحت و بلاهت سیاسی با شرکت در محفل ورشکستگان مزدور تروریست به نمایش بگذارد، معامله‌ای دو سر باخت و شرط بندی روی خر مرده (گروهک منافین)؛ که برای نجات آل سعود از این منجلاب و شکست‌های مفتصحانه آنان در یمن و سوریه و ایجاد اختلاف و جنگ میان مسلمانان، برایشان سودی نخواهد داشت.

در ادامه تصریح شده است: ما دانشجویان مسلمان و انقلابی از مسئولان سیاست خارجه انتظار داریم که در مقابل اینگونه رفتار دوگانه کشورهای اروپایی که از سویی دست دوستی دراز می کنند و از سویی کشورهایشان لانه منافقین و دشمنان ملت شریف ایران می‌شوند، با اقتدار و عزت واکنش نشان بدهند.

در ادامه تاکید شد: فرمان آتش به اختیار ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(حفظه) نه با بی‌هدفی بلکه با روشنگری و روشن سازی و اهداف مشخص چنین رفتارهایی از سوی مقامات بیگانه برای جوانان دهه 70 و 80 ایران عزیزمان کارایی پیدا می‌کند و این روشنگری به واسطه جنبش دانشجویی صورت پذیرد. دولت‌هایی که می خواهند برجام را تبدیل به سلاحی علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بکنند

در پایان آمده است: ما دانشجویان خط رهبری از دولت مردان انتظار داریم که برخورد مناسب و مراقب اعتراض ملت ایران که فرزندان خود را در راه حفظ انقلاب اسلامی از دست داده اند را به دولت فرانسه برسانند و رفتار دوگانه غربی‌ها را نسبت به ملت ایران به آنها گوشزد نمایند. باشد تا همگی در سایه ولایت فقیه کشورمان را از گزند بدخواهان و منافقین حفظ نماییم.

ارسال نظر: