خبرنگار «نسیم آنلاین» کسب اطلاع کرد؛

القاعده انتقام شکست را از ساکنان و مناطق غیر نظامی در دمشق می‌گیرد

کدخبر: 2101111

یک منبع محلی در دمشق در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» با اشاره به عدم موفقیت القاعده در عملیات روز گذشته این تشکیلات در ریف دمشق گفت: تشکیلات تروریستی القاعده بعد از شکست در عملیات مشترک روز گذشته با صهیونیست‌ها با هدف گرفتن انتقام، غیرنظامیان و مناطق مسکونی در دمشق را با عملیات خمپاره‌ای مورد هدف قرار داد که طی آن شماری شهید و مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » از سوریه، بعد اجرای عملیات مشترک صهیونیست‌ها و القاعده در مناطق جنوب غربی دمشق و پدافند قابل توجه ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در برابر این عملیات گسترده، منابع محلی در دمشق با انتشار تصاویری خبر از حمله خمپاره‌ای القاعده به مناطق مسکونی در شهر دمشق داده‌اند.

یک منبع محلی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » با اشاره به عدم موفقیت عملیات مشترک القاعده با رژیم صهیونیستی که روز گذشته در ریف جنوب‌غربی دمشق به اجرا درآمد اظهار داشت: عناصر سازمان تروریستی القاعده بعد از شکست در عملیات روزگذشته با روی آوردن به حملات خمپاره‌ای منازل مسکونی و مناطق غیرنظامی شهر دمشق را مورد هدف قرار داده که طی این حملات یک شهید و 15 تن مجروح شده اند که در میان زخمی ها حال 4 تن وخیم گزارش شده است.

به گفته منابع محلی حملات خمپاره‌ای به دمشق از مناطق تحت اشغال گروه های وابسته به شبکه القاعده در "جوبر" و "غوطه شرقی" دمشق صورت گرفته که طی آن محلات "المزه"، "شیخ سعد" و "العباسین" در شرق پایتخت این کشور هدف 15 گلوله خمپاره شلیک شده قرار گرفته است.

این در حالی است که حملات خمپاره‌ای القاعده به مناطق مذکور علاوه بر شهادت یکی از ساکنان و زخمی شدن تعدادی از غیزنظامیان حاضر در مناطق هدف،خسارت مالی سنگینی به اموال و اماکن مسکونی و تجاری مناطق یاد شده نیز وارد آورده است.

گروه های تروریستی تکفیری با تایید حملات خمپاره‌ای به دمشق آنها را در واکنش به عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی سوریه برای پاکسازی منطقه جوبر" و قطع دسترسی آن به غوطه شرقی و همچنین وارد آوردن تلفات و خسارت قابل توجهی به سازمان رزم القاعده در عملیات روزگذشته این تشکیلات در ریف دمشق عنوان کرده‌اند.

منطقه جوبر دروازه شرقی پایتخت سوریه است که منطقه اشغالی غوطه شرقی دمشق را به بخش سیاسی - مسکونی و اداری پایتخت متصل می‌سازد و از این رو از اهمیت عملیاتی بالایی برای نیروهای ارتش و مقاومت برخوردار است.

ارسال نظر: