فوتبالیست با اخلاق پرسپولیس مهمان سرسفره خدا شد

کدخبر: 2100928

محمد انصاری به عنوان سفیر اخلاق معنوی فوتبال در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان مهمان برنامه سر سفره خدا شد و در مورد رفتار های مناسب اخلاقی در ورزش با کودکان و مخاطبین برنامه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، محمد انصاری مدافع موثر و با اخلاق تیم پرسپولیس با قبول دعوت شبکه کودک در برنامه سر سفره خدا حاضر شد و درباره موضوعاتی چون رفتار صحیح ورزشکاران، آرزوهای دروان کودکی اش و راه اندازی مدرسه فوتبال با مجریان برنامه صحبت کرد.

محمد انصاری گفت که وی در کودکی به معلمی علاقه داشته است و وقتی دوستانش پیشنهاد تاسیس مدرسه فوتبال را داده اند با توجه به علاقه اش از این پیشنهاد استقبال کرده است و امید واراست بتواند در این مسیر کمک شایانی به فوتبال کند و تاثیر مناسبی بر اخلاق ورزشی و فرهنگ دینی کشور داشته باشم.

وی گفت چندی پیش با خواندن کتابی در مورد شهیدهادی به این شهید بزرگوار علاقه مند شده است و قصد دارد آموزشگاه فوتبال خود را به نام این شهید ورزشکار مزین کند.

وی به علاقه مندان فوتبال توصیه کرد به دنبال استعداد و علاقه خود بروند و از جوگیر شدن بپرهیزند و زندگی خود به خاطر محبوبیت فلان رشته ورزش تلف نکنند.

انصاری گفت: من از کودکی علاقه به موضوعات مذهبی داشتم و حتی در اذان رتبه کشوری اخذ نموده ام و به همین دلیل نگاه محوری در ورزش را موضوعات اخلاقی می دانم و مطمئن هستم در ورزش اخلاق و اخلاق مداری حرف اول را خواهد زد.

لازم بذکر است برنامه سر سفره خدا به صورت زنده از شبکه کودک سیما پخش می شود و در هر برنامه تلاش می کند با طراحی موضوعاتی مذهبی مورد علاقه کودک و نوجوان سعی دارد در مورد موضوعات سبک زندگی اسلامی برنامه تولید کند.

ارسال نظر: