مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران خبر داد:

استفاده رایگان نمازگزاران از پارکینگ بیهقی در روز عید فطر

کدخبر: 2100911

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: شرکت‌کنندگان در نماز عید فطر می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ پارک‌سوار بیهقی در روز عید فطر استفاده کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا صادقی گفت: با توجه به برگزاری نماز پرشکوه فطر در مصلای تهران، شهروندان و نمازگزاران خداجو برای شرکت در نماز و انجام فرایض مربوط به این روز فرخنده، می‌توانند رایگان از پارکینگ پایانه و پارک‌سوار بیهقی برای توقف خودروهای خود استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها افزود: در روز عید سعید فطر، تعدادی خودرو هم جلوی در شمالی پایانه مستقر شده و هموطنان مومن و موحد را برای اقامه نماز به مصلای تهران منتقل می‌کنند.

وی همچنین از اجرای یکسری محدودیت‌های ترافیکی از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر در پایانه بیهقی خبر داد و اظهار کرد: به دلیل اقامه نماز عید فطر در مصلای تهران، فروش بلیتو جابه‌جایی مسافر از طریق نمایندگی شرکت‌های مسافربری در سایر پایانه‌ها انجام می‌شود و اتوبوس‌های ورودی از شهرستان‌ها به پایانه بیهقی هم مسافران خود را در سایر پایانه‌ها پیاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی همزمان با برگزاری نماز پرشکوه عید سعید فطر در روبه‌روی در شرقی مصلای تهران خبر داد و گفت: با توجه به برپایی نماز عید در مصلای تهران، کارکنان سازمان پایانه‌ها با راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شیرینی از نمازگزاران پذیرایی خواهند کرد.

وی افزود: «در پایانه‌های مسافری جنوب و غرب و شرق تهران نیز ضمن برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از مسافران، نماز عید فطر به امامت ائمه جمعه برگزار می‌شود تا مسافران از فیض شرکت در نماز عید فطر بی‌نصیب نمانند.»

ارسال نظر: