لاریجانی:

عملیات موشکی علیه داعش تنها جزئی از وجه اقتدار ایران است

کدخبر: 2100721

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات مقتدرانه موشکی علیه تروریست‌های داعش تنها جزئی از وجه اقتدار ایران است، گفت: ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه (اول تیرماه) در مورد عملیات مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضع داعش در سوریه و پیام آن به آمریکا و اسراییل، اظهار داشت: این حمله ابتکار خوب و مفیدی از جهات مختلف اعم از زمان و نوع حمله بود و با توجه به گزارش‌هایی که به بنده ارسال شده موفقیت این عملیات نشان می‌دهد بسیار این تصمیم‌گیری با درایت صورت گرفت.

وی افزود: برداشت من این است جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای با هوشیاری تصمیم می‌گیرد و مقام معظم رهبری نیز که در مجموع امور را هدایت می‌کنند، با هوشیاری و تدبیر این طراحی‌ها را به عمل می‌آورند و این باعث عزت و عظمت ملت ایران است که در مسائل منطقه‌ای که آشفتگی در منطقه است، ایران لنگرگاه ثبات و امنیت‌بخش و مقتدر باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: جزیی از وجه اقتدار ایران در این عملیات مشاهده شد به ویژه بعد از رفتارهای سبکسرانه‌ای که برخی کشورها در منطقه داشتند و برخی الفاظی که آمریکایی‌ها بعد از حرکت تروریستی در ایران به زبان‌شان آمد، لازم بود گوشه‌ای از وجه قدرت جمهوری اسلامی نشان داده شود که تأثیرگذار بود.

لاریجانی افزود: این عملیات از نظر قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران و ضربه به تروریست‌ها تأثیرگذار بود و تروریست‌ها هم باید این را بفهمند که جمهوری اسلامی ایران در مسائل خود با صبر اما با دقت، عمل خواهد کرد و مهم نیست آنها را در جغرافیای خود پیدا کند، بلکه هر جا تروریست‌ها را پیدا کند، نسبت به آنها سرکوب‌گرایانه عمل خواهد کرد و این عملیات از این جهت می‌توانست نماد خوبی باشد.

منلع: خانه ملت

ارسال نظر: