فرمانده نیروی انتظامی:

حمله موشکی حساب شده سپاه نشان دهنده توان نظامی بی‌نظیر ایران است

کدخبر: 2100672

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه حمله موشکی حساب شده سپاه نشان دهنده توان نظامی بی‌نظیر کشور است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و در سایه وحدت مردم هرگز به مقاصد خود دست نمی‌یابند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سردار حسین اشتری امشب در دیدار با سران طوایف و بزرگان منطقه سیستان در گروهان مرزی شهرستان هیرمند، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف میان مردم ما هستند اما وحدت و اتحاد مردم شیعه و سنی کشور و به ویژه استان سیستان و بلوچستان موجب شده دشمنان هرگز به مقاصد خود دست نیابند.

فرمانده نیروی انتظامی به حوادث تروریستی اخیر تهران اشاره کرد و گفت: گروه‌های تروریستی همواره تلاش دارند امنیت و آرامش مردم ما را برهم بزنند و حوادث اخیر تهران مصداقی از اینگونه اقدامات است که سال‌ها برای انجام آن تلاش کردند و در نهایت به یک اقدام تروریستی کور ختم شد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک ترقه‌بازی بود که با پاسخی دندان‌شکن، یعنی حمله موشکی مواجه شد.

وی ادامه داد: هدف‌گیری دقیق و انهدام حساب شده اهداف استراتژیک تروریست‌ها در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور، از توان و قدرت بی‌نظیر نظامی جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد.

اشتری خاطرنشان کرد: خون شهدا، رشادت جانبازان و اتحاد و انسجام میان مردم و نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و دستگاه قضا، ائمه جمعه و جماعات و سایر مسئولان مهمترین عوامل حفظ امنیت در کشور است و در رأس همه این عوامل رهبری و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: همه ما باید قدر این امنیت را بدانیم و البته باید تاکید کرد که مردم مرزبانان واقعی حریم کشور هستند و حفظ امنیت به ویژه در مناطق مرزی کشور بدون همکاری مردم و تلاش شبانه‌روزی همکاران ما میسر نیست؛ بنابراین بنده به سهم خود از همه ریش‌سفیدان، بزرگان، مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان که همکاری بسیار نزدیکی با مرزبانان و نیروی انتظامی استان دارند، قدردانی می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه امروز در سیستان و بلوچستان امنیت مطلوبی برقرار است، گفت: سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط کشور آن هم در شرایطی که ناآرامی‌های زیادی در منطقه مشاهده می‌شود، امنیت بی‌نظیری دارند و در حقیقت امروز جمهوری اسلامی ایران به یک جزیره امن تبدیل شده است.

اشتری تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و توان خود و سرمایه بزرگی که همان اعتماد مردم است، در حال انجام وظیفه بوده و لباس نیروی انتظامی لباس خدمت و سربازی امام زمان(عج) است که باید قدر آن را بدانیم.

ارسال نظر: