حاجی‌بابایی:

اقدام موشکی ایران پیشانی آمریکا را نشانه رفت/ عربستان بداند عددی نیست؛ با ۵ گردان بسیجی جمع می‌شود

کدخبر: 2100662

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام موشکی ایران پیشانی آمریکا را نشانه رفت، گفت: پنج گردان بسیجی عربستان را جمع می‌کند بنابراین این کشور زحمت اینکه برای ما عرض اندام نکند را به خود ندهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در دوره آموزشی مداحان و اقشار تأثیرگذار شبکه تبلیغی با بیان اینکه هدف انقلاب شناساندن مکتب اهل بیت(ع) در دنیا بود، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای سه رکن اساسی رهبری، قرآن یعنی اسلام و مردم است که اگر این سه با یکدیگر پیوند داشته باشد نظام اسلامی حفظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان امیرالمومنین حضرت علی(ع) مردم از دو رکن دیگر جدا شدند و مهجور شدند، تصریح کرد: در سال 42، امام با قرآن قیام کردند، اما مردم نبودند و امام تبعید شد اما در سال 57 همه ارکان در کنار هم قرار گرفتند و پیروزی قطعی شد، تا امروز نیز چون هر سه رکن در کنار هم قرار دارند، پیروزی ماندگار است.

نماینده مردم همدان فامنین و در خانه ملت با بیان اینکه نظام باید اقتدار داشته باشد، ادامه داد: امروز ما در این سه رکن موفق عمل کردیم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به این دلیل است که در این سه زمینه مشکل نداریم.

وی با اشاره به اینکه قدر مردم ایران را باید بدانیم، چراکه ولی فقیه خود را تنها نگذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن هم اعتقاد دارد که مدیریت مقام معظم رهبری بهترین نوع مدیریت است که نتیجه آن اقتدار جمهوری اسلامی است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی حرف اول قدرت را در منطقه می‌زند، تشریح کرد: امروز سفر به کربلا مانند سفر در داخل کشور شده که این نعمت به برکت وجود انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه سوریه امروز تنگه احد ماست، اظهار کرد: اگر به سوریه نرویم باید در خیابان‌های تهران، در مجلس شورای اسلامی و حرم امام بجنگیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به سمتی حرکت می‌کند که عربستان احساس خطر می‌کند، اما ما معتقدیم حرمین شریفین روزی مانند کربلا خواهد شد و رفتن به آنجا مانند شهر خودمان راحت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا یک قدرت و غول نظامی است، به طوری که فرانسه، آلمان و انگلیس هم در مقابل آن حرفی نمی‌زنند، گفت: تنها ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستاده و با آن مقابله می‌کند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه شلیک موشک از خاک ایران به مواضع داعش یک رویداد تاریخی است، تصریح کرد: این اتفاق تنها گوشه‌ای از قدرت ایران بود که درست به پیشانی آمریکا برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه پنج گردان بسیجی عربستان را جمع می‌کند بنابراین این کشور زحمت اینکه برای ما عرض اندام نکند را به خود ندهد، ادامه داد: این موشک‌ها به آمریکا اعلام کرد که سخن گزافه نگوید، این موشک‌ها 700 کیلومتر مسیر را طی کرد و نشان داد که هیچ نقطه‌ای از رژیم صهیونیستی قرار ندارد که نتوان آن را با موشک زد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هر کاری که می‌توانسته علیه جمهوری اسلامی انجام داده است، یادآور شد: اگر کاری هم علیه ایران نکرده است، چون نتوانسته آن را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه به آمریکا سیلی زده شد تا در داخل کشور کسی از آمریکا نترسد، گفت: 200 هزار شهید تقدیم کردیم که از آمریکا نترسیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه اگر در ابتدای جنگ تحمیلی موشک داشتیم، 200 هزار شهید نمی‌دادیم، اظهار کرد: شلیک این موشک‌ها تحسین دنیا را برانگیخت.

وی با اشاره به اینکه در همه جای دنیا قدرت جمهوری اسلامی افزایش می‌یابد، افزود: نشان دادیم که اسلام واقعی آن چیزی است که ایران نشان می‌دهد و اسلام عربستان دروغین است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای مقابله با اسلام در ادامه با بیان اینکه دختر ترامپ در مرکز اسلام حجاب نداشت اما در سرزمین اشغالی حجاب را رعایت کرد، تصریح کرد: این حرکت تضعیف اسلام را در جهان نشانه رفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه موفقیت موشکی ایران به دلیل مدیریت مستقیم مقام معظم رهبری است، ادامه داد: دلیل اینکه در صنایعی مانند خودروسازی موفق نیستیم، به خاطر عدم توجه آنها به فرامین مقام معظم رهبری است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه بیکاری بزرگترین مشکل کشور است، مطرح کرد: در برنامه ششم، 22 مشکل احصا شده که برای هر یک از آنان نسخه لازم پیچیده شده است.

وی با اشاره به اینکه به 6 میلیون خانواده زیر پوشش کمیته امداد در کشور به صورت میانگین 80 هزار تومان داده می‌شود، گفت: در برنامه جدید مبلغ پرداختی به این خانواده‌ها افزایش یافته و امروز به دنبال اجرا هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اجرای این برنامه باید در سال 1.5 میلیون شغل ایجاد شود، اظهار کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه تحقق این 1.5 میلیون شغل نیاز به کار جهادی مانند اقدام در حوزه موشکی است، افزود: این نظام برای آن ایجاد شد که در آن عدالت باشد و مسؤولان آن مردمی باشند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه نمی‌شود فردی که 100 کارخانه را اداره می‌کند مسؤولیت بر عهده بگیرد، تصریح کرد: مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید گمان کند که به جبهه می‌رود تا بتواند شغل ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسؤولان باید هدایت جامعه را به شکلی پیش ببرند که شبانه‌روز پای کار بایستند، ادامه داد: همه باید برای تحقق اهداف و انجام کار منسجم شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مقابل قاچاق را گرفت و تولید را کمک کرد، خاطرنشان کرد: باید چشم امید را از آمریکا برداشت و به داخل اتکا کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی با قدرت به پیش می‌رود و هیچ قدرتی نمی‌تواند به ما آسیب برساند، تصریح کرد: در داخل کشور همه منابع وجود دارد و باید نشان دهیم که مردم ما می‌توانند روی پای خود بایستند و نیازی به آمریکا ندارند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امکانات کامل در ایران وجود دارد و تنها مدیریت می‌خواهد، ادامه داد: افرادی که به عنوان مسؤول انتخاب می‌شوند باید از جنس مردم باشند و تعهد دهند حتی تا 20 سال آینده ثروتشان تغییر نکند.

وی با بیان اینکه برنامه ششم بر اساس اقتصاد مقاومتی نگاشته شده است، خاطرنشان کرد: حرکت با وحدت و پشت سر مقام معظم رهبری باعث می‌شود که اقتصاد مقاومتی ساری و جاری می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضعف فردی در بین برخی مدیران، یکی از ضعف‌های کشور است اما کلیت نظام با قدرت پیش می‌رود، گفت: مسؤولان اجاره‌نشین نظام هستند و اگر به درستی عمل نکنند باید تغییر کنند.

ارسال نظر: