تاکید وزیر ارشاد بر ارتباط تنگاتنگ میان نشر، چاپ، توزیع و فروش کتاب

کدخبر: 2100581

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید رابطه مناسب و تنگاتنگ میان خانواده نشر، چاپ، توزیع و فروش کتاب ایجاد کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدرضا صالحی امیری وزیر ارشاد، شامگاه سه شنبه در ضیافت افطاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب اندیشه، نشر و قلم در باغ زیبا با تاکید بر این مطلب، افزود: ضروری است راه حلی اساسی تر برای این ارتباط پیدا کنیم تا جهشی مناسب را در این زمینه شاهد باشیم.

صالحی امیری با تاکید بر اینکه جامعه نشر، با عشق و علاقه مسیر چاپ و نشر را طی می کند، ادامه داد: این علاقه در جامعه چاپ و نشر کشور ما کاملا مشهود است بنابراین امیدوارم بتوانیم رابطه مناسب و تنگاتنگی میان خانواده نشر، چاپ، توزیع و فروش کتاب ایجاد کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: برای داشتن کشوری توسعه یافته باید به جامعه چاپ و نشر توجه داشت، شاعران و نویسندگان ما با وجود برخی هجمه های فرهنگی، فضای مناسبی را در این حوزه ایجاد کرده اند.

صالحی امیری یادآور شد: امید است در آینده بتوانیم جلسات بیشتری با اهالی فرهنگ داشته باشیم، امروز خرسندیم که انجمن مفاخر به مدیریت دکتر بلخاری و هیئت امنای خوب شان حرکات درخوری را انجام داده اند.

وی در پایان با اشاره به حضور آیت الله دکتر احمدی به عنوان میهمان ویژه در این ضیافت گفت: ایشان از مفاخر دینی کشور ما هستند که همه عمر خود را برای فرهنگ دینی این کشور صرف کرده اند، از این رو خرسندیم که امشب میزبان این شخصیت محترم هستیم.

ارسال نظر: