اطلاعیه باشگاه پرسپولیس:

عواید مشارکت هواداران در ۳۰۹۰، تنها در اختیار پرسپولیس است

کدخبر: 2100559

باشگاه پرسپولیس در پی ابراز نگرانی‌های هواداران در ارتباط با انتشار بعضی اخبار با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند عواید مالی مشارکت آنها در سامانه ۳۰۹۰ تنها در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: طی روزهای گذشته درج بعضی مطالب در رسانه‌ها به ویژه در شبکه‌های اجتماعی نگرانی‌هایی را نزد هواداران بوجود آورده است، مبنی بر اینکه شاید سهم باشگاه پرسپولیس از عواید مالی مشارکت آنها در سامانه پیامکی 3090، در اختیار باشگاه‌های دیگری قرار بگیرد و از آن منتفع شوند که اطمینان کامل می‌دهیم با توجه به اقدامات صورت گرفته در سیستم اپراتور همراه اول، وقوع چنین امری غیر ممکن است. با توجه به تعریف شدن سرفصل‌های جداگانه برای هواداران، هر یک از تیم‌های حاضر در این سامانه و تفکیک مکانیزه و هوشمند مشارکت‌ها بر اساس کد ارسالی میزان عواید ناشی از مشارکت مردم کاملا مشخص است.

بر این اساس، هواداران پرسپولیس هنگامی که کد 6 را به این سامانه ارسال می‌کنند و مشترک می‌شوند از آن پس عواید مالی حاصل از این حضور به حساب باشگاه پرسپولیس گذاشته می‌شود و سهم واصله تنها می‌تواند در اختیار این باشگاه قرار بگیرد.

همچنین از هواداران عزیز می‌خواهیم در توجه به چنین مطالبی و نشر آنها متوجه این نکته باشند که بخش اعظمی از نیازهای مالی باشگاه پرسپولیس که با تحول این مجموعه در دو سال اخیر و اقتدار در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی همراه بوده است حاصل بهره‌مند شدن از همین مشارکت آنها است که بارها مراتب قدردانی خود را از شما عزیزان اعلام کرده‌ایم. بی‌تردید یکی از راه‌های توقف این روند و زمین‌گیر کردن پرسپولیس محبوب شما هم ایجاد اختلال در این روند است و از این رو تلاش خواهد شد هواداران پرسپولیس به عنوان حامیان اصلی باشگاه از چنین امور مشارکتی دلسرد و مایوس شده و یا با ایجاد بدبینی سطح این مشارکت‌ها را پایین بیاورند تا شاید به این ترتیب پرسپولیس متوقف شود.

ارسال نظر: