معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران:

روحانی درباره فیش‌های نجومی توضیح دهد

کدخبر: 2100493

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مناظره‌های ریاست جمهوری تخلفاتی مطرح شد که پس از انتخابات از یادها رفت و مردم می‌خواهند آقای روحانی در باره فیش‌های نجومی توضیح دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عباس جدیدی در تذکرات پیش از دستور سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما نمایندگان و مدافعان مردم هستیم. هرگونه بی‌دقتی که موجب تضییع حقوق مردم شود، حق‌الناس است.

وی افزود: اصل حسابرسی‌ها بر اساس انتخاب دقیق، کامل و تخصصی ذی‌حساب‌ها است. بر اساس مصوبه 18 خرداد سال 86 ذی‌حسابان باید دارای تخصص‌های لازم باشند و در این مصوبه صراحتاً گفته است که کارشناسی ارشد در رشته‌های اقتصادی و مالی باید ذی‌حسابان داشته باشند نه اداری.

جدیدی افزود: بنده نامه‌ای را به عیسی فرهادی فرماندار تهران نوشتم که این مصوبه را لغو کند و در انتخاب ذی‌حسابان بررسی دقیق‌تری انجام شود.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران به مناظرات تلویزیونی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: روحانی و قالیباف از سرمایه‌های نظام هستند. در مناظره‌ها ما شاهد عملکرد و ارائه برنامه‌ها نبودیم و چیزی جز شعر و مغالطه در مناظره‌ها مطرح نشد.

جدیدی افزود: در مناظره‌ها افکار 70 میلیون نفر را تشویش کرده و انواع اتهامات را به هم زدند و پس از انتخابات نیز رئیس‌جمهور می‌گویند شور و شعف انتخاباتی تمام شد و باید رفاقت داشته باشیم. حالا که رأی را از مردم قاپیدند، همه چیز تمام شد، به همین راحتی.

وی ادامه داد: به‌راحتی جلوی ملت ایران همدیگر را متهم کردند ولی بعد از آن هیچ کس تخلفات مطرح‌شده را بررسی نکرد.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: سرانجام فیش‌های نجومی چه شد؟ آقای روحانی توضیح دهد.

وی بیان داشت: 2 هزار میلیارد تومان بذل و بخشش املاک نجومی در شهرداری اتفاق افتاد و ما شاهد گزارش هاشمی تشکری معاونت منابع انسانی شهرداری برای استخدام تعدادی در شهرداری بودیم ولی در مورد املاک نجومی گزارش جامعی در صحن ارائه نشد و تکلیف را روشن نکردند.

وی اظهار داشت: سه هفته است از اداره املاک لیست املاکی که از سال 85 به صورت بهره‌برداری و خریدوفروش بوده را خواسته‌ام ولی جواب بنده را نمی‌دهند.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: هم اکنون به سراج نامه نوشته‌ام و خواهش کرده‌ام املاکی که در سال 85 تا به الان داده شده را پاسخ دهند.

در ادامه چمران رئیس شورای شهر گفت: وظیفه ما در شورا بررسی مناظره‌های رئیس‌جمهور نیست می‌توانید بعد از شورا با رسانه‌ها مصاحبه کنید، هر کس نظر خود را دارد.

وی افزود: املاک شهرداری نجومی نبوده است و به آن واژه‌ نجومی اضافه نکنید. این املاک به دادگاه ارائه شده و دادگاه نیز در حال بررسی است و امیدواریم هرچه سریع‌تر پاسخ لازم را بدهند.

ارسال نظر: