معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۷ خبر داد؛

خیابان شریعتی حدفاصل خیابان طالقانی تا بهار شیراز دوطرفه می‌شود

کدخبر: 2100468

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ گفت: کارهای مطالعاتی در مورد دوطرفه شدن خیابان شریعتی حدفاصل خیابان طالقانی تا بهارشیراز انجام شده که پس از تصویب در کمیته معابر این طرح اجرا خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: این طرح با هدف افزایش رفاه حال شهروندان، کاهش بارترافیکی و دسترسی آسانتر اجرا خواهد شد.

وی از اجرای طرح شناسایی و ایمن سازی 9 نقطه پرحادثه معابر عمومی این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: نقاط پر حادثه منطقه با هدف ارتقای ایمنی تردد وکاهش حوادث رانندگی شناسایی و ایمن سازی آنها در دستور کار قرار گرفته که تاکنون 80 درصد این نقاط ایمن سازی و اصلاح هندسی شده است.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به آماده سازی ایستگاه های اتوبوس تندرو خط یک خیابان انقلاب - دماوند با هدف ترغیب نابینایان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: مناسب‌سازی‌ معابر، حمل‌ونقل عمومی و در مجموع بهبود شرایط زندگی برای نابینایان و معلولان از حقوق شهروندی این گروه از شهروندان است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دو ایستگاه از هفت ایستگاه اتوبوس تندور خط یک خیابان انقلاب دماوند که در منطقه 7 واقع شده به صفحه نمایشی راهنما با خط بریل و مسیر ویژه نابینایان مجهز شده تا این عزیزان بتوانند مسیر خود در ایستگاه را بیابند و آماده سازی مابقی ایستگاه ها هم در اولویت کاری منطقه قرار گرفته است.

ارسال نظر: