بروجردی:

هدف قرار دادن مواضع داعش توسط سپاه آغاز مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم بود

کدخبر: 2100356

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هدف قرار دادن مواضع داعش توسط سپاه آغاز مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم بود، گفت: این اقدام پاسخ کوبنده‌ای به مصوبه اخیر سنای آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران بود و نشان داد اعمال اینگونه تحریم‌ها از سوی آمریکا در واقع آب در هاون کوبیدن است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس ، با اشاره به شلیک 6 موشک به مواضع داعش از سوی سپاه پاسداران گفت: این اقدام نمایش بزرگی از اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه بود و عزم جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست‌ها را نشان داد.

وی افزود: این اقدام آغاز مرحله جدیدی در مبارزه با ترویسم بود چرا که تا کنون با دعوت دولت‌های سوریه و عراق و حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران این مبارزه انجام می‌شد اما اینکه از صدها کیلومتر دورتر از مقر تروریست‌ها و با دقت بالا و با استفاده از توانمندی موشک‌های نقطه‌زن مرکز تروریست‌ها مورد هدف قرار گیرد مرحله جدیدی در مبارزه با تروریست‌ها بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: قطعا این اقدام در محاسبات تروریست‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها تاثیرگذار خواهد بود و آنها باید این هشدار جدی را به خوبی درک کنند که هر گونه توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران از این پس با پاسخ‌هایی از این دست و کوبنده‌تر از این مواجه خواهد شد.

بروجردی خاطرنشان کرد: این اقدام موشکی سپاه پاسخ مناسبی به مصوبه اخیر سنای آمریکا در مورد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران بود که آمریکایی‌ها فکر نکنند با تحریم‌های جدید و مورد هدف قرار دادن توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران می‌توانند خللی در اراده پولادین جمهوری اسلامی ایران در این راهبرد منطقی و هوشمندانه ایجاد کنند.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران توانمندی خود را در حوزه مسائل موشکی در دوران تحریم به دست آورده است و آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید در واقع آب در هاون می‌کوبد و ما قطعا با اقتدار بیشتری این توانمندی را گسترش خواهیم داد و در مواقع نیاز از آن به عنوان یک حرکت بازدارنده استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر: