رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا:

بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان/ ۸ محور مواصلاتی محدود و مسدود هستند

کدخبر: 2100251

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ نادر رحمانی به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز، هم‌اکنون در اکثر محورهای استان گیلان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی به تشریح محورهای مسدود پرداخت و گفت: در حال حاضر محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز به علت نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است. همچنین محورهای اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، استهبان-نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

محورهای دارای محدودیت

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در توضیح محورهای دارای محدودیت اضافه کرد: آزادراه قم به تهران از بیست و نهم فروردین امسال تا بیستم شهریور ماه محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی هم‌زمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در محور کرج-چالوس از تاریخ یکم اردیبشهت ماه تابیستم شهریور ماه محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان، کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای چهار شنبه از ساعت 8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

به گفته وی در آزادراه رشت-قزوین از شانزدهم اردیبشهت ماه امسال تا بیستم شهریور ماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 الی 14 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محدودیت تردد در آزادراه قم عنوان کرد: در آزادراه قم به تهران از شانزدهم اردیبشهت ماه امسال تا سی‌و‌یکم مرداد محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 8 الی 14 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

رحمانی تاکید کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ارسال نظر: