بازیکنانم مقابل آمریکا برای برد انرژی نگذاشتند

کولاکوویچ: در هفته نخست لهستان را سورپرایز کردیم/ بازیکنان ایران آماده‌اند

کدخبر: 2100157

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم لهستان به یقین با انگیزه پیروزی به زمین خواهد آمد، گفت: آنها هم مثل تیم ایران می‌خواهند به فینال راه یابند و مطمئنا روی پیروزی دو بازی باقیمانده حساب ویژه باز کرده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در آستانه دیدار مهم ایران و لهستان در هفته سوم لیگ جهانی افزود: بازی هفته اول برابر لهستان با بازی هفته سوم کاملا متفاوت است و اصلا قابل مقایسه نیست. در واقع، ایران توانست لهستان را در بازی اول سورپرایز کند. اما این بار تیم ایران در لهستان در حضور تماشاگران لهستانی به میدان می رود.

وی با بیان اینکه حضور تماشاگران لهستانی می تواند برای بازیکنان ایران انگیزه ای برای تلاش بیشتر در مسابقه با لهستان باشد، گفت: تاریخچه بازی های ایران و لهستان نشان می دهد که ایران بازی های بسیار خوبی برابر این تیم انجام داده است. امیدوارم بازیکنانم شکست برابر آمریکا را به فراموشی بسپارند و بدون توجه به آن به بازی بعدی خود در روز جدید فکر کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد میزان آمادگی بازیکنان برای مسابقه با لهستان گفت: بازیکنان همه آماده هستند. در ست نخست بازی با آمریکا، شروع خوبی نداشتند و برای برد انرژی نگذاشتند. اما در ست های بعدی وقتی هم که به بازی برگشتند، کمی دیر شده بود و البته تیم آمریکا هم شایسته پیروزی برابر ایران بود چون بسیار با انرژی بازی کرد.

وی تاکید کرد: من مطمئنم بازیکنان ایران با تمام دل و جان می خواستند برابر آمریکا پیروز شوند و برای هر توپ هم جنگیدند و انگیزه داشتند، اما به هر حال بازی به بازی بهتر خواهیم شد و یقین دارم برابر لهستان بهتر بازی خواهیم کرد.

کولاکوویچ با یادآوری این موضوع که بازی برابر لهستان مشکل است چون آنها بازی قبلی را باختند، تصریح کرد: تیم میزبان به یقین با انگیزه پیروزی به زمین خواهد آمد. آنها هم مثل تیم ایران می خواهند به فینال راه یابند و مطمئنا روی پیروزی دو بازی باقیمانده حساب ویژه باز کرده اند. البته از سوی دیگر بازی برابر ایران برای آنان با فشار زیادی همراه است، چون نمی خواهند فینال را از دست بدهند.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: لیگ جهانی امسال نشان داد که هر تیمی می تواند ببازد و هر تیمی هم که بخواهد می تواند پیروز شود. برای مثال، من فکر می کردم که لهستان به راحتی روسیه را شکست دهد، اما روسیه با بازی بی نظیرش توانست لهستان را سه بر صفر به آسانی از پیش رو بردارد. ایتالیا، آمریکا و روسیه هم طعم شکست را با تمام قدرتی که داشتند، چشیدند و نتایج غیرمنتظره ای به بار آوردند. اما سطح کیفی بازی ها بالا است و انتظارم از بازیکنانم این است که جانانه بجنگند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22 و 55 دقیقه امروز در هشتمین مسابقه دور مقدماتی لیگ جهانی 2017 به مصاف لهستان می رود.

ارسال نظر: