مدیرکل عتبات سازمان حج:

حضور ۲۳ هزار زائر ایرانی در عتبات در ماه رمضان/ ۱۸ هزار زائر ایرانی شب‌های قدر را در عتبات احیاء گرفتند

کدخبر: 2100110

مدیرکل عتبات سازمان حج گفت: ۲۳ هزار نفر در کل ماه رمضان جهت عزیمت به عتبات اعزام شده‌اند که ۲۱ نفر از آنها در نیمه دوم ماه رمضان بوده و از بین آنها قطعا ۱۸ هزار زائر شب‌های قدر را در عتبات بوده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن نظافتی در گفتگو با فارس ، درباره میزان استقبال مردم از اعزام به عتبات در ایام ماه رمضان گفت: 23 هزار نفر در کل ماه رمضان جهت عزیمت به عتبات اعزام شده‌اند که 21 نفر از آنها در نیمه دوم ماه رمضان بوده است. لذا می‌توان گفت که تعداد زیادی از زائران این اعزام‌ها در ایام شب‌های قدر در عتبات حضور دارند.

وی افزود: در نیمه دوم ماه رمضان استقبال بیشتری برای اعزام به عتبات به صورت هر ساله وجود دارد؛ چراکه طبق برنامه‌ریزی‌ها و رصدهای سالیانه سازمان حج و زیارت اعزام‌ها از تولد امام حسن مجتبی(ع) در 15 ماه رمضان افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل عتبات حج و زیارت اضافه کرد: افرادی که در 15 ماه رمضان به عتبات مشرف می‌شوند، شب 19 و 21 ماه رمضان در عتبات خواهند بود.

نظافتی گفت: از 21 هزار نفری که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان به عتبات اعزام شده‌اند، قطعا 18 هزار نفر از آنها در شب‌های قدر در عتبات حضور خواهند داشت.

ارسال نظر: