منتخب شورای پنجم شهر تهران:

پرونده هیچ شخصی به عنوان شهردار روی میز شورای پنجم قرار ندارد

کدخبر: 2100094

منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: منتخبین هنوز به مرحله انتخاب شهردار آینده تهران نرسیده‌اند و پرونده هیچ شخص یا اشخاصی هنوز بر روی میز شورا قرار نگرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد سالاری در گفت‌وگو با فارس درباره انتخاب شهردار آینده شهر تهران اظهار داشت: منتخبین شورای پنجم بعد از انتخاب شدن از سوی مردم جلساتی را تشکیل دادند.

وی افزود: در نخستین جلسه غیررسمی هیأت‌رئیسه سنی شورا انتخاب شد و سلسله جلساتی نیز برای شناخت کامل وضعیت شورا، فضای تصمیم‌گیری و شهرداری تهران در حال برگزاری است.

سالاری ادامه داد: منتخبین شورای پنجم در حال شناخت چالش‌ها،‌ نقاط ضعف و قوت و همین‌طور فرصت‌های مدیریت شهری هستند تا در فرایند تصمیم‌گیری بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.

منتخب شورای پنجم شهر تهران بیان داشت: در حال حاضر نیز در حال تدوین شاخص‌های شهردار تهران هستیم و تاکنون 7 جلسه شورای پنجم به صورت غیررسمی داشته است و همین‌طور کمیسیون‌ها نیز با حضور منتخبین تشکیل شده است.

عضو شورای چهارم شهر تهران نیز درباره انتخاب شهردار تهران، افزود: شاخص‌ها و ویژگی‌های عمومی و تخصصی شهردار در شورای پنجم در حال تدوین است و تاکنون در هیچ‌کدام از جلسات به انتخاب شهردار ورود پیدا نکرده‌ایم و هنوز زمان آن فرا نرسیده است.

سالاری گفت: با توجه به اهمیتی که انتخاب شهردار تهران دارد و همین‌طور با توجه به فرصت‌ها و چالش‌های موجود در شهر و مطالبات مردمی قطعاً فردی انتخاب خواهد شد که دارای تخصص‌ها و ویژگی‌های لازم باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ البته شخصیت‌های تأثیرگذار کشور، فعالان سیاسی گمانه‌زنی‌هایی را در مورد انتخاب شهردار دارند و افرادی نیز پیشنهاد شده‌اند.

منتخب شورای پنجم شهر تهران تأکید کرد: شورای پنجم هنوز به انتخاب شهردار ورود پیدا نکرده است و مواردی که عنوان می‌شود، گمانه‌زنی است.

سالاری یادآور شد: تا به امروز پرونده هیچ شخص یا اشخاصی روی میز شورای پنجم برای انتخاب شهردار تهران قرار نگرفته است و در صورتی‌که به مصادیق انتخاب شهردار ورود پیدا کنیم، قطعاً‌ اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

ارسال نظر: