گزارش «نسیم آنلاین»:

شرکت داروسازی وابسته به بیمه ایران زیان داد!

کدخبر: 2100039

کـل فروش شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس درسال مالی ۹۵ حدود ۵۴۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال مالی قبل ۴۴ درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» ، شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس سال مالی 95 خود را با شناسایی (232632) میلیون ریال زیان خالص پس از کسر مالیات به پایان برد.

(زیان) خالص هرسهم شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در پایان سال مالی 95 به عدد (۲,۱۹۱) ریال رسیده است.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس برای دومین سال پیاپی بوده که به زیان می نشیند زیرا که این شرکت در سال مالی 94 هم دستکم(43447) میلیون ریال زیان شناسایی کرده بود.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس(سهامی عام) درسال 62 راه اندازی شده و موضوع فعالیت اصلی شرکت هم شامل تولید، واردات و تهیه داروهای دامپزشکی و انسانی، شیر خشک، غذای کودک، مواد غذایی ، لوازم درمانی، بهداشتی، آزمایشگاهی، شیمیایی، کشاورزی و توزیع و فروش آنها در سراسر کشور است.

شرکت های مهمی چون بیمه ایران، لابراتوارهای دارویی رازک و داروپخش از جمله سهامداران شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس به شمار می روند.

کـل فروش شرکت درسال مالی 95 حدود 541 میلیاردریال بوده که نسبت به سال مالی قبل44 درصد کاهش نشان می دهد.

عمده دلایل کاهش فروش شرکت هم به مواردی چون فرصت از دست رفته فروش معادل 495 میلیارد ریال نسبت به اولین بودجه مصوب به دلیل کمبود سرمایه درگردش، افزایش تخفیفات یک قلم داروی انسانی به علت موجودی بالا و نزدیک بودن به تاریخ انقضای محصول و نداشتن سبد کامل فرآورده های دارویی انسانی در مقایسه با رقبا بوده است.

ارسال نظر: