رئیس اتحادیه بنکداران در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

شامپو و صابون برندِ "فیروز" ۲۰ درصد گران شد/ کاهش ۵۰ درصدی خریدِ مردم نسبت به سال پیش!

کدخبر: 2099896

کرباسی گفت: در این وضعیت رکود، وجود هاپیراستارها به بدتر شدن اوضاع دامن می زند و باعث شده نه تنها بنکداران بلکه سوپرمارکت‌ها نیز فروشی نداشته باشند.

علی مرزبان : عباس کرباسی، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین » بیان داشت: بازار آرام و ساکت است و شرایط به نسبت از قبل هم بدتر شده به طوری که خریدها نسبت به سال قبل 50 درصد کاهش یافته است، و بسیاری از همکاران من شرایط سختی را می گذرانند.

وی افزود: در این وضعیت رکود، وجود هاپیراستارها به بدتر شدن اوضاع دامن می زند و باعث شده نه تنها بنکداران بلکه سوپرمارکت‌ها نیز فروشی نداشته باشند، کسی هم نیست که در این میان جوابگو باشد.

کرباسی تصریح کرد: از آن جهت که شیوه بنکداران در فروش اجناس سنتی است بنابراین توان رقابتشان با فروشگاه ها کم است، افرادی هم که مغازه کوچکتر دارند و اجناسشان کمتر است کاملا بیکار شده اند و از صبح تا بعد از ظهر هیچ فروشی ندارند.

وی بیان داشت: ویزیتورهایی هم که برای فروش کالایشان به بنکداران مراجعه می کنند از وضعیت بازار گلایه دارند و اظهار می کنند که حتی یک بازاریابی هم نتوانسته اند در طول روز انجام دهند.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در رابطه با تغییر قیمت کالاها گفت: مواد شوینده 20 درصد افزایش قیمت داشته اند به طور مثال بار جدید کالاهای برند فیروز از جمله شامپوی این برند و روغن بدن بچه و صابون بچه فیروز 20 درصد گران شده است.

وی در رابطه با قیمت برنج بیان داشت: پس از گران شدن برنج ایرانی و خارجی قیمت این کالا ثابت مانده زیرا بالا بودن قیمتش منجر شد تا مردم خریدشان بین 20 تا 30 درصد کاهش یابد، واقعیت هم این است که برای مردم سخت است برای 10 کیلو برنج چیزی در حدود 135 تا 150 هزار تومان هزینه کنند، زیرا توان خریدشان کاهش یافته است.

ارسال نظر: