رئیس کل دادگستری تهران تاکید کرد:

برخورد قاطع و بدون اغماض با عوامل مزدور گروه‌های تروریستی

کدخبر: 2099884

رئیس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت برخورد قاطع و غیرقابل اغماض با عوامل مزدور گروه های تروریستی تاکید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، چهارمین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران در سالجاری با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضائی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و ابراز امیدواری برای درک شب های قدر و همچنین تسلیت بمناسبت شهادت مولی الموحدین، علی(ع) و شهادت جمعی از هموطنان در جریان حمله تروریستی هفته گذشته در مرقد مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده های داغدار این عزیزان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی و نیز تشکر از حضور بموقع و تأثیرگذار نیروهای عمل کننده و ضرورت اتخاذ تدابیر امنیتی بیشتر در این راستا بر برخورد قضائی قاطع و غیرقابل اغماض با عوامل مزدور گروهکهای تروریستی تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی،گفت: مخاطب اصلی این سخن، ما و همکاران قضائی و اداری می باشد که لازم است با جدیت تمام و مطابق با مقررات قانونی به این تخلفات و جرایم هرچند در برابر حضور شکوهمند مردم با بصیرت ایران اسلامی اندک می نماید رسیدگی کرده و حکم مقتضی صادر کنند. البته این امر، یک تکلیف قانونی به شمار میرود لکن با فرمایش مقام معظم رهبری در این باب، موضوع مضاعف می گردد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان سخنان خود بر ضرورت استفاده از مشاورین در دادگاه های خانواده در اجرای بخشنامه صادره و نیز مفاد فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش میزان طلاق در جامعه و همچنین تلاش برای کاستن از تخلفات اداری به جهت عدم آمار قانونی و بموقع پرونده ها و رعایت نکردن زمان بندی مناسب جهت جری تشریفات مربوط به پرونده ها از ناحیه برخی از همکاران اداری و لزوم توجیه آنان تأکید کرد.

ارسال نظر: