مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی تمدید شد

کدخبر: 2099171

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و دوره تکمیلی استعدادهای درخشان تا ۲۲ خردادماه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، لیدا نیک‌روش با اشاره به استقبال از ثبت نام اینترنتی کتب درسی و درخواست اولیا و مدیران مدارس برای تمدید مهلت ثبت‌نام، اظهار کرد: بر اساس تقویم زمانی، مهلت ثبت‌نام برای کتب درسی دوره دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و کتب تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (هشتم و نهم) و شاخه فنی و حرفه‌ای تا 15 خرداد بود که آن را تا 22 خرداد تمدید کردیم و از اولیا و مدیران مدارس که تا کنون موفق به ثبت‌نام نشده اند درخواست می‌کنیم سریعا اقدام کنند.

به گفته وی، زمان سفارش گروهی یا انفرادی کتب درسی کلاس اولی‌ها نیز از 15 تیر الی 17 شهریور ماه است و در نهایت کتاب های درسی تا اولین روز سال تحصیلی 97-96 به دست دانش آموزان می رسد.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق آدرس www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir قابل دسترسی است.

ارسال نظر: