رئیس اتحادیه میوه و تره بار در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

پیاز ۳۰ درصد گران شد/ انگور خارجی کیلویی ۳۰ هزار تومان!

کدخبر: 2098793

مهاجران گفت: پیاز در هفته اخیر ۳۰ درصد گران شده که با ورود پیاز اصفهان به بازار تا چند روز آینده قیمت این محصول به زیر ۱۰۰۰ می‌رسد

سید حسن مهاجران، رئیس اتحادیه میوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین » بیان داشت: میوه های وارداتی که در بازار موجود هستند انگور شیلی با قیمت 30 هزار تومان ، آووکادو ترکیه دانه‌ای 13 هزار تومان و سیب فرانسه 16 هزار تومان است.

وی افزود: انگور سرپل ذهاب و قصر شیرین به زودی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی وارد بازار می شود و همین موجب می شود که دیگر انگور شیلی مصرف کننده ای نداشته باشد و خود به خود این میوه وارداتی از بازار جمع شود.

مهاجران درباره قیمت سبزیجات عنوان کرد: تمامی قیمت‌ها ثابت و بازار نیز راکد است و هیچ گونه تغییری در قیمت سبزیجات نداشته ایم.

وی اضافه کرد: پیاز به نسبت هفته قبل چیزی در حدود 25 تا 30 درصد افزایش قیمت داشته است دلیلش هم این است که تاکنون تنها پیاز دزفول در بازار عرضه می شد که بعد از این پیاز اصفهان هم به بازار خواهد آمد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: قیمت پیاز سفید از 2500 تا 2800 و پیاز زرد 1800 تا 2200 است که با آمدن پیاز اصفهان به زیر 1000 تومان می رسد.

ارسال نظر: