ستاد دیه خبر داد:

برگزاری ۲۸۸ جشن گلریزان در ماه رمضان امسال/ کمک ۴۰ میلیاردی خیرین در سال ۹۵

کدخبر: 2098522

بنابر اعلام ستاد دیه کشور، در ماه مبارک رمضان امسال به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری تعداد ۲۸۸ جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، استان‌های خوزستان با 40 همایش، کرمان با 30 آیین و بوشهر با برپایی 244 مراسم، بیشترین جشن‌های گلریزان را در ماه مبارک رمضان امسال میزبانی می‌کنند.

ستادهای دیه البرز، تهران، اصفهان، یزد، خراسان‌رضوی و کرمان از جمله استان‌هایی هستند که علاوه بر مراسم گلریزان عمومی، با محوریت معرفی مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی، به طور زنده در برنامه‌های مناسبتی پیش از افطار، از طریق قاب تلویزیون مهمان خانه‌‌های مردم نوعدوست ایران اسلامی خواهند بود.

بر اساس این گزارش، سال گذشته در ماه رمضان 278 جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار شد که به دنبال برپایی این مراسم رقمی معادل 40 میلیارد تومان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تحت حمایت ستاد دیه جمع‌آوری شد.

در جشن گلریزان ستاد دیه کشور هم به طور مجزا مسئولین و نیکوکاران رقمی حدود 28 میلیارد ریال به این امر اختصاص دادند.

آن طور که ستاد دیه اعلام کرده، هم اکنون هفت هزار و 500 زندانی واجد شرایط کمک به دلیل جرایم غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های کشور تحمل حبس می‌کنند که چشم امید این افراد و خانواده‌های آن‌ها به همت سبز خیرین این همایش‌ها دوخته شده است.

ارسال نظر: