در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان شد

علی عبدالعلی‌زاده: تمایلی به شهردار شدن در تهران ندارم

کدخبر: 2098318

اخباری دایر بر معرفی گزینه‌های مختلف برای تصدی پست شهرداری تهران مطرح شده که از جمله آنها می‌توان به آقایان اسحاق جهانگیری، علی عبدالعلی زاده، محسن هاشمی بهرمانی، محسن مهرعلیزاده، حبیب الله بیطرف و پیروز حناچی اشاره داشت.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، "علی عبدالعلی زاده"، رئیس کنونی هیات مدیره شستا، شرکت سرمایه گذاری وابسته به سازمان تامین اجتماعی اعلام داشته که به هیچ عنوان تمایلی برای شهردار شدن در تهران ندارد.

به تازگی و به طورگسترده، اخباری دایر بر معرفی گزینه‌های مختلف برای تصدی پست شهرداری تهران مطرح شده که از جمله آنها می‌توان به آقایان اسحاق جهانگیری، علی عبدالعلی زاده، محسن هاشمی بهرمانی، محسن مهرعلیزاده، حبیب الله بیطرف و پیروز حناچی اشاره داشت.

پیروز حناچی، دبیر شورای‌ عالی شهرسازی و معماری ایران که همین چند روز قبل در گفتگو با « نسیم آنلاین » اذعان داشت که بر روی موضوع شهردار شدن خود هیچ فکری نکرده و برنامه ای هم ندارد.

اکنون،«علی عبدالعلی زاده» هم در گفتگو با « نسیم آنلاین» تاکید کرده که ابدا به شهردار شدن در تهران نمی اندیشد اما احتمال داده که شاید مشاور شهردار شود!

علی عبدالعلی زاده، مشاور عالی وزیر کشور در امور مناطق بوده که پیش از این هم نمایندگی در مجالس دوم و سوم شورای اسلامی، استانداری آذربایجان شرقی در دولت هاشمی رفسنجانی و 8 سال وزارت مسکن در دوره اصطلاحات را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر: