سیدجلال و طارمی بهترین پنالتی‌زن پرسپولیس هستند

برانکو: می‌توانستیم مساله صعود را در تهران حل کنیم/ ۷ موقیعت گلزنی را از دست دادیم

کدخبر: 2098196

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه می‌توانستیم مساله صعود را در تهران حل کنیم، گفت: ۷ فرصت شانس صدرصد به وجود آوردیم و بازی را تحت کنترل داشتیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل مقابل لخویای قطر در نشست خبری گفت: اولین بازی ما مقابل لخویا تمام شد و 90 دقیقه دیگر در انتظارمان است. صمیمانه به بازیکنانم تبریک می‌گویم که 90 دقیقه تمرکز داشتند و فعال بودند و به دنبال بُرد بودند.

وی ادامه داد: بردی که استحقاقش را داشتند امروز می‌توانستیم مساله صعود را در تهران حل کنیم. 7 فرصت شانس صدرصد به وجود آوردیم و بازی را کنترل داشتیم.

برانکو گفت: مقابل قهرمان قطر حریفی سرسخت بود اما راضی هستم که بازیکنانم 93 دقیقه تمرکز داشتند و به جز یک تیر دروازه و یک شوت 25 متری کار خاصی دیگر روی دروازه ما پیاده نکردند.

وی ادامه داد: ما ۹۰ دقیقه دیگر در پیش داریم و این نتیجه برای ما بهتر از یک بر یک بود. امیدوارم در دوحه موثرتر عمل کنیم. همیشه گفته‌ام لیگ آسیا از لیگ برتر ایران یک سطح بالاتر است و به همین دلیل برای نتیجه گرفتن و گلزنی باید از شانس‌های نیم بند هم استفاده کرد تا شانس‌های صدرصد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: اعتقاد دارم در بازی برگشت شانس گل بیشتری خواهیم داشت و گل هم می‌زنیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم در چنین فضایی که فوتبالی نبود بازی کردن سخت است. فضایی که ضد فوتبال است و غیبت هواداران برای ما فقدان بزرگی بود و در واقع با حضور هواداران با ۱۲ بازیکن بازی می‌کردیم.

وی در مورداینکه قول داده بودید طارمی دیگر پنالتی نزد گفت: هر کسی حق دارد نظر بدهد و نظر داشته باشد. ما در همه خطوط خوب بودیم به دنبال بهبود تیم و رقابت بین بازیکنان هستیم و هر کسی بهتر باشد و گل بزند بازی خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پنالتی زن اول تیم مشخص است یا با شیر یاخط پنالتی زن مشخص می‌شود، اظهار داشت: پنالتی را در تیم ما مهدی می‌زند و نفر دوم سیدجلال است. هر کسی آماده تر باشد از نظر روحی آن پنالتی را می‌زند. تفاوت این پنالتی با پنالتی الریان این است که این پنالتی محکم‌تر زده شد و گلر آن را گرفت، اما بازهم پنالتی خراب می‌شود.

برانکو در مورد اینکه مگر نگفته بودید که طارمی پنالتی نمی‌زند ( ناظر کنفدراسیون معترض شد که سه بار این سوال به سه شکل مختلف پرسیده شده ) اظهار داشت : گفتم دوباره پنالتی بزن چون در تمرینات خوب پنالتی می‌زند و مطمئن‌تر از همه است. نفرات دیگر آمادگی نداشتند و طارمی و سیدجلال پنالتی زنان تیم ما هستند. وی در مورد اینکه منصوریان گفته تیم شما تیم دوم پایتخت است گفت: خیلی جوان هستید چرا این سوال را مطرح می‌کنید ما با استقلال بازی نکردیم با لخویا بازی کردیم.باید در مورد مسایل فنی صحبت کنم.

ارسال نظر: