گزارش اختصاصی «نسیم آنلاین» از شکست نظامیان سودانی در یمن؛

ضربه مقاومت یمن به اولین اقدام ائتلاف عربی+ عکس و فیلم

کدخبر: 2098157

ساعاتی قبل مرکز تبلیغات جنگ نیروهای مقاومت یمن با انتشار تصاویری خبر از انهدام یگانهای سودانی متجاوز به دست رزمندگان انصارالله در منطقه مرزی صحرای میدی داد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، ساعاتی قبل مرکز تبلیغات نیروهای مقاومت یمن با انتشار تصاویری خبر از انهدام یگانهای سودانی متجاوز به دست رزمندگان انصارالله در منطقه مرزی صحرای میدی داد.

این در حالی است که تنها 24 ساعت از خبر تشکیل نیروهای ائتلاف عربی و انتشار آن در رسانه های سعودی و غربی می‌گذرد که رژیم سعودی با اعزام یگان هایی از مزدوران سودانی اقدام به انجام عملیات زمینی در مناطق مرزی صحرای میدی یمن کرد.

در همین راستا یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » با اشاره به ده ها کشته ، انهدام 11 دستگاه ضره پوش و ادوات نظامی مختلف که طی اقدام متقابل نیروهای مقاومت یمنی برجای مانده اظهار داشت: این تلفات نیروهای رزمی و انهدام تسلیحاتی مزدوران سودانی گوشه ای از اقدام عملیاتی متقابل مقاومت یمن در برابر تلاش مزدوران سودانی تحت امر ارتش سعودی در صحرای میدی بوده است.

به اعتقاد برخی کارشناسان مسائل نظامی ارتش سعودی با هدف پیشروی زمینی ، نقض تمامیت ارضی و ایجاد اختلال در آرایش زمینی نیروهای مقاومت یمن اقدام به انجام عملیات در منطقه مرزی صحرای میدی کرده است.

در همین راستا برخی کارشناسان مسائل امنیتی دلیل استفاده رژیم سعودی از مزدوران سودانی و نیروهای نظامی چند ملیتی در جنگ یمن را مرتبط با عدم توانایی نیروهای نظامی سعودی و جلوگیری از بحران روانی جاری در میان نظامیان ارتش عربستان که با شکست های مکرر رو به افزایش است میدانند.

حجم ویدیو: 86.28M | مدت زمان ویدیو: 00:13:58 دانلود ویدیو
ارسال نظر: