پیام تبریک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

کدخبر: 2098147

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با صدور پیامی سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با صدور پیامی سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛

در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران که سرشار از برگ های زرین آزادگی و افتخارست، حماسه فتح خرمشهر عزیز، نقطه عطفی است که با عنایت الهی، درایت پیر فرزانه جماران و فداکاری فرزندان غیور این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

بی تردید سوم خرداد و روز ملی مقاومت که یادآور ایام غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی است که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح دادند و به سرافرازیِ ماندگار پیوند خوردند، فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت مجاهد ایران اسلامی، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

امروز نیز مجاهدان و غیور مردان مدافع حرم که غریبانه و مظلومانه، پیام حریت و آزادگی را با دفاع از اسلام، قرآن و حرم مقدس اهل بیت (ع) به گوش جهانیان رسانده اند از سلاله پاک آن مردان مردند و دانش آموختگان مکتب دلدادگی آن روزگاران.

بر این اساس، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت می دارد.

ارسال نظر: