در یک اقدام عجیب و بی‌سابقه: آقای مشاور! مصاحبه‌تان با «نسیم آنلاین» را یادتان نیست؟

گاف بزرگ روزنامه دولت درباره مصاحبه مشاور وزیر صنعت با «نسیم آنلاین» + سند و فایل صوتی/ چه کسی به مدیر مسئول روزنامه ایران فشار آورد تا اینگونه ناشی‌گری کند؟

کدخبر: 2098143

در ادامه فشارهای دولت در خصوص تکذیب مصاحبه احمد پورفلاح مشاور وزیر صنعت با «نسیم آنلاین» این بار روزنامه ایران به عنوان روزنامه رسمی دولت هم وارد عمل شد و یک گاف عجیب داد!

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: در ادامه فشارهای دولت در خصوص تکذیب مصاحبه احمد پورفلاح مشاور وزیر صنعت با « نسیم آنلاین »، این بار روزنامه ایران به عنوان روزنامه رسمی دولت هم وارد عمل شد.

یافته‌های خبرنگار « نسیم آنلاین » حاکی از این است که بعد از انتشار مصاحبه دو روز پیش احمد پورفلاح با « نسیم آنلاین » و باز نشر گسترده آن در رسانه‌های مختلف دفتر رئیس جمهور با فشار به وزیر صنعت خواستار تکذیب این مصاحبه شد. محمدرضا نعمت‌زاده هم به پاستورنشینان اطمینان داد که پورفلاح مصاحبه خود را تکذیب خواهد کرد. اما در کنار تکذیب این مصاحبه در سایت وابسته به وزارت صنعت (شاتا) دولتمردان از روزنامه رسمی دولت هم خواستند طی گفتگویی با پورفلاح سناریویی جدید را برای برای فشار بر منتقدان دولت پیاده کنند. طبق این سناریوی جدید، پورفلاح در گفتگویی که با روزنامه ایران انجام داد اعلام کرد که مصاحبه دو روز قبلش با « نسیم آنلاین » مربوط به 3 سال پیش و با خبرگزاری مهر بوده است!

این ادعای عجیب و مضحک در شرایطی مطرح شد که « نسیم آنلاین » چند ساعت قبل، رسما فایل صوتی این مصاحبه را منتشر کرد تامشخص شود چه کسی دروغ می‌گوید؟! باید دید دولتمردان و رسانه‌های وابسته به آنها تا چه زمانی به گاف‌های غیرقابل توجیه و مضحک خود درباره مصاحبه « نسیم آنلاین » با پورفلاح ادامه خواهند داد. آیا مشاور وزیر صنعت این فایل صوتی را به یاد نمی‌آورد؟

ارسال نظر: