عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران خواستار شد:

۱۰ درصد صندوق‌های رای باید باز شماری شود

کدخبر: 2098126

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: درخواست ما این است که درصد صندوق‌های رای بازشماری شده تا وضعیت آرای کسب شده نمایندگان شورای شهر مشخص شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی شاکری در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: یک نانوایی در منطقه ۴ تهران در یک آپارتمان دایر شده و دستور جلوگیری از فعالیت آن صادر شده است.

وی افزود: شهردار منطقه ۴ حکم قلع و قمع را اجرایی نمی‌کند و اکنون شاهد فعالیت این نانوایی هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به تبدیل شدن بخشی از پیاده رو گلوبندک به پارکینگ اظهارکرد: اکنون شاهد هستیم که بخشی از پیاده رو گلوبندک به پارکینگ تبدیل شده و از موتورهای پارک شده در این بخش ۲ هزار تومان اخذ می‌شود.

شاکری با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی باید رعایت شود اظهارکرد: پس از شمارش آرای داوطلبان حضور در شورای شهر، بحث تخلف اعلام شده، اما به دلایل مختلف فرمانداری و وزارت کشور از این اتفاق اجتناب می‌کنند.

وی تاکید کرد: سال ۸۸ صورت جلسه‌های شعب مختلف را به روی سایت گذاشتند و درخواست ما این است که امسال نیز این اتفاق محقق شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص رای آوردن لیست اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: یک فهرست نمی‌تواند از صدر تا ذیل رای آورد و این طور به نظر می‌رسد که تخلف‌های گسترده در انتخابات صورت گرفته است.

شاکری ادامه داد: در یکی از صورت جلسه‌های اعلام شده مشخص شد که فقط ۳ هزار و ۱۰۰ رای در آن حوزه انتخابیه به ثبت رسیده که تمام آن را ۲۱ نفر لیست امید تشکیل می‌دادند.

وی خواستار شمارش بخشی از صندوق‌ها برای بار جدید شد و اذعان کرد: درخواست ما این است که ۱۰ درصد صندوق‌ها شمرده شود تا نتیجه انتخابات مشخص شود.

ارسال نظر: