طی اطلاعیه‌ای صورت گرفت

فراخوان روابط عمومی دفتر جلیلی برای همکاری با کارگروه‌های تخصصی

کدخبر: 2098101

روابط عمومی دفتر سعید جلیلی طی اطلاعیه‌ای تاکید کرد:‌ مشکلات واقعی مردم باید شناسایی و در گام بعدی نسبت به ارائه راه حل آنها مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی پاسخ عملیاتی و مناسب تهیه شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روابط عمومی دفتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی اطلاعیه‌ای تاکید کرد:‌ مشکلات واقعی مردم باید شناسایی و در گام بعدی نسبت به ارائه راه حل آنها مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی پاسخ عملیاتی و مناسب تهیه شود.

به گزارش فارس متن این اطلاعیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم اینک که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شور و نشاطی مثال زدنی به اتمام رسیده است؛ باید بیش از هر زمان دیگر نسبت به مشکلات واقعی و اصلی مردم توجه داشت و این مهم محقق نمی‌شود مگر با عزم و اراده ی عمومی آحاد مردم و مسئولان. در این راستا، پس از انتخابات سال 92 تلاش شد تا با کمک کارشناسان، صاحب نظران و متخصصین در عرصه‌های مختلف، با تشکیل کار گروه های تخصصی در حوزه‌های گوناگون از جمله در فرهنگ، سیاست خارجی، اقتصاد، کشاورزی، مسکن، صنعت، بانکداری، شفافیت و مبارزه با فساد، دیپلماسی اقتصادی، نظام سلامت، ورزش، فضای مجازی و ... مشکلات واقعی مردم شناسایی و در گام بعدی نسبت به ارائه راه حل آنها مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی پاسخ عملیاتی و مناسب تهیه شود. نظر به اینکه بسیاری از عزیزان به ویژه در ایام انتخابات با ارسال برنامه‌های تخصصی تقاضای همکاری با این کار گروه‌ها را داشته اند؛ جهت ارتباط با آیدی تلگرام @goftemanenghelab1396 یا ایمیل goftemanenghelab@chmail.ir اقدام فرمایید.»

ارسال نظر: